מבלבלים את הנהגים בכביש מנחם בגין


להאזנה לתוכן:

מדוע המהירויות המותרות לנסיעה בכביש מנחם בגין כל כך מבולבלות? עד כדי כך מבולבלות, בכיוון אחד המהירות המותרת היא 70 קמ"ש, ואילו בנתיב הנסיעה הנגדי, מהירות הנסיעה היא 60. מבולבלים? בעירייה בתגובה מציינים שמהירות הנסיעה לאורך כל שדרות מנחם בגין תעלה בקרוב ל-70. בינתיים שימו לב טוב לתמרור, שלא תקבלו דוח על מהירות

שדרות מנחם בגין, אחד מצירי התנועה המרכזיים באשדוד, שהוא גם הציר שבו התרחש המספר הגבוה ביותר של תאונות דרכים בשנים האחרונות.

לאחרונה הסתיימו עבודות שיפור צומת בני ברית – מנחם בגין, אז גם צצו תמרורי מהירות חדשים. אך נהגים רבים התבלבלו ולא הבינו מה בדיוק רוצים בעירייה ומדוע בקטע אחד המהירות היא 70 קמ"ש, בקטע אחריו 60 קמ"ש ואחריו שוב 70 קמ"ש...

אז מה בדיוק המהירות בכל קטע וקטע

אם אתם נוסעים בקטע שבאזור הסיטי, זה שבין שדרות הרצל לשדרות בני ברית, בצד אחד של הכביש המהירות המותרת היא 60 ואילו בצד הנגדי המהירות היא 70.

 

בהמשך הכביש, אחרי שחוצים את צומת בני ברית – מנחם בגין, אם אתם נוסעים לכיוון היציאה מהעיר, אז אתם יכולים ללחוץ קצת יותר על הגז ולנסוע במהירות 70 קמ"ש, אך אם אתם נוסעים בנתיב הנגדי, שם המהירות המותרת היא רק 60.

 

בהמשך, בצומת של מנחם בגין – המייסדים/ הפרחים, הנוסעים לכיוון היציאה מהעיר צריכים להאט את מהירות נסיעתם, כיוון שבמקום מוצב תמרור המורה על מהירות 60 קמ"ש. גם בנתיב הנגדי המהירות המותרת היא 60 קמ"ש.

בצומת מנחם בגין אלטלנה, הנוסעים לכיוון היציאה מהעיר, ימשיכו בנסיעה של 60 קמ"ש. אך לנוסעים בנתיב הנגדי, את אותו הקטע הם יוכלו לגמוע במהירות של 70 קמ"ש. למה? כובע.

 

רק אחרי תחנת הדלק בכביש היציאה, בצומת של רובע ט', המהירות ליוצאים מהעיר עולה שוב ל- 70 קמ"ש.

מה אומרים בעירייה בתגובה לפניית המגזין?

"עיריית אשדוד פועלת בשלב זה להסדרת כל הצמתים על ציר מנחם בגין. לאחר השלמת הסדרי הצמתים יובא לביצוע השלב הבא: עדכן הרמזורים ע"י מח' חשמל ועדכון התמרורים למהירות המותרת (70 קמ"ש), לאורך כל ציר מנחם בגין - מבני ברית עד למחלף לכל כיוון".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה