בעירייה יפעלו לאיתור משליכי האבנים בכביש S


להאזנה לתוכן:

בעקבות הפרסום באשדוד נט: בלשכת ראש העיר, לאחר שקיבלו את התלונה על השלכת אבנים בכביש משה סנה, תיאמו מיד עם כל גורמי האכיפה בעיר, את הפעולות הנדרשות כדי לתפוס ולמנוע השלכת אבנים על רכבים. "הקב"ט נתבקש לפעול באופן מיידי", אומרים בלשכה

אמש פרסמנו כאן לראשונה את תלונתו של שי, שנסע ברכבו עם משפחתו בכביש S בשבת האחרונה, ואבן גדולה נזרקה על רכבו. בעקבות האירוע הקשה, פנה שי ללשכת ראש העיר. אמש חזרו אליו מלשכתו של לסרי והסבירו לו את הפעולות שעומדים לנקוט כדי לתפוס את משליכי האבנים וכדי למנוע את הפעם הבאה.

שי: "אני שמח מאוד שעוזרו של ראש העיר, יניב אהרון, חזר אלי עם תשובות ברורות. הוא באמת שיכנע אותי והרגיע אותי שהבעיה תטופל במלוא החומרה. אני מקווה שהפעולות יועילו ואף אדם לא יעמוד בפני סכנה, רק בגלל שהוא נוסע בשבת".

מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה לאירוע: "על אף היותה של אשדוד כעיר הגדולה בישראל בקליטת העלייה, היא מצטיינת בגילויי הסובלנות בין כל הקהילות וביחסי הכבוד ההדדיים בכל חלקי העיר. על כן צר לנו על מקרה כגון זה המתואר בפנייתך ולפיכך פעלה לשכת ראש העיר מול כל הגורמים הרלוונטיים לזיהוי המעורבים ולטיפול במקרה".

"התלונה הועברה לקב"ט העירייה על מנת שיבחן את הדרכים הנכונות לטיפול במקרה. הקב"ט נתבקש לנקוט באופן מיידי בפעולות הבאות:
א. בקטע הכביש המדובר מוצבות מצלמות, כחלק מפרויקט של פריסת מצלמות בכל רחבי העיר. הסרטים יילקחו למשטרת אשדוד במטרה לבחון ולראות האם קיים תיעוד של האירוע.
ב. השיטור המשולב והביטחון העירוני יתגברו את הסיורים בסוף שבוע ובמקביל תיערך פעילות בעלת אופי דיסקרטי (לא ניתן להוסיף עליה פרטים).
ג. הפעילות הנ"ל תיעשה כמובן בשת"פ מלא עם משטרת אשדוד".

"יודגש כי לשכת ראש העיר שוחחה אתמול בערב ארוכות עם מר ורשר והבהירה לו את דרכי הפעולה. נראה שהוא היה שבע רצון מהטיפול וההתייחסות לתלונתו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה