במוצאי השבת: הפגנת מחאה מול בניין העירייה נגד הכפייה הדתית בעיר


להאזנה לתוכן:

ראש העיר הגיב בפייסבוק ומארגני המחאה ממהרים אף הם לומר את דברם. במוצאי השבת שוב יצאו תושבי העיר להפגנה מול בניין העירייה. בשבוע שעבר הגיעו אלפים והאירוע כולו סוקר בכל ערוצי החדשות בארץ

שירת התקווה על ידי האלפים בהפגנה במוצאי השבת האחרונה באשדוד:

מארגני המחאה נגד הכפייה הדתית באשדוד לא מתכוונים לעצור - במוצאי השבת הקרובה 27.01.18 בשעה 19:00 שוב תתקיים הפגנת מחאה מול בניין העירייה. 

בשבת האחרונה הגיעו להפגנה כ-4,000 מתושבי העיר, שהביעו מחאה על שינוי הסטטוס קוו בעיר והכניעה לחרדים.

אתמול פירסם ראש העיר, לאחר שתיקה של שלושה שבועות, פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, מה שגרר מאות תגובות של תושבים, שדרשו ממנו תשובות ברורות יותר לאן פני העיר.

בתוך כך, גם החרדים דורשים להגביר את אכיפה ולתחיל לחלק קנסות ולא רק התראות לעסקים בביג פאשן והסטאר סנטר. בשיחה עם אשדוד נט האשים מזכיר בד"צ רבני הקריות את ראש העיר באכיפה למראית עין בלבד.

כנסו כאן לראיון הטלפוני המלא

מארגני המחאה אמרו בעקבות תגובת ראש העיר אמש:

"ראש עיריית אשדוד הכריז מלחמה עלינו, תושבי עירו. ד"ר לסרי פועל להתחרדות העיר ולשינוי קיצוני באופייה, בניגוד לרצון הרוב המוחלט של התושבים. אנחנו לא ניתן להפוך את אשדוד לבית שמש - בשבת הקרובה כולם יוצאים לרחוב למחות נגד מדיניות ראש העיר".

במקביל, ממשיך המפקד של תושבי אשדוד לשינוי במטרה להגדיל את כוחם הציבורי של האוכלוסייה הציונית- חלונית/ מסורתית באשדוד - לפרטים על התנועה - לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה