אריה דרעי החליט: אבי אמסלם ימונה לממ"ק ראש העיר אשדוד


להאזנה לתוכן:

חבר המועצה אבי אמסלם ימונה לממ"ק ראש העיר אשדוד, כך החליט השר אריה דרעי. הדברים נחשפו היום בישיבת סיעת ש"ס בכנסת. המינוי יכנס לתוקף לאחר האישור במועצת העיר הקרובה בשבוע הבא. אמסלם יחליף למעשה את ממ"ק ראש העיר הקודם, עמרם כנפו, שהתפטר מתפקידו בעקבות הגשת כתב אישום נגדו בפרשיית השוחד בעיריית אשדוד

השר אריה דרעי ואבי אמסלם

אבי אמסלם, מקורבו של השר אריה דרעי ומי שהיה עוזרו האישי ונהגו, ימונה במועצת העיר הקרובה לממ"ק ראש העיר אשדוד. כבר לפני מספר ימים התרוצצו השמועות כי אריה דרעי צפוי להודיע על מינויו  אמסלם לתפקיד הממ"ק, אך אמסלם התעקש כי איש לא דיבר איתו על כך. היום כאמור הפך הדבר לרשמי בישיבת סיעת ש"ס בכנסת, והדברים דלפו במהרה לתקשורת החרדית ומשם לתקשורת המקומית.

מינויו של אמסלם מגיע לאחר שלפני מספר חודשים, לאחר הגשת כתב אישום נגדו בפרשיית השוחד בעיריית אשדוד, התפטר עמרם כנפו מתפקידו כממ"ק ראש העיר אשדוד. 

לקראת הבחירות המוניציפליות באוקטובר 2018 צפויים שינויים בהרכב ש"ס למועצה. אחרי שנים רבות שכנפו עמד בראש המפלגה בעיר, ממתינים כולם לראות מי ייבחר להנהיג את המפלגה. בורסת השמות כבר לוהטת.

אבי אמסלם מסר בתגובה לאשדוד נט: "טרם קיבלתי הודעה על ההחלטה של הרב אריה דרעי, אני ניזון בדיוק כמוכם ממה שהוציאו עיתונאים מישיבת הסיעה בכנסת. לעצם העניין, אני שמח שהרב אריה דרעי בחר בי לתפקיד ממ"ק ראש העיר באשדוד, ואני אמשיך לעשות למען הציבור ביחד עם עמרם כנפו, שעשה במשך שנים רבות כל כך הרבה למען הציבור".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה