להאזנה לתוכן:

יו"ר הסתדרות המורים באשדוד, גילה קליין, לא הורשתה השבוע להיכנס לבית הסתדרות המורים בת"א. לטענתה, המאבטחים, שישה במספר, שמנעו את כניסתה למקום, אמרו לה שמזכ"ל הסתדרות המורים, יוסי ווסרמן, אוסר על כניסתה. באותה השעה התקיימה הצבעה בנוגע לדחיית מועד הבחירות לתפקיד אליו מתמודדת גם קליין. בהסתדרות המורים הארצית דוחים את ההאשמות וטוענים: "דבריה של קליין על מר וסרמן הינם דיבתיים"

האם מזכ"ל הסתדרות המורים, יוסי ווסרמן, מנע את כניסתה של גילה קליין, יו"ר הסתדרות המורים באשדוד, לבית הסתדרות המורים בת"א? כך לפחות על פי גרסתה של קליין. לדבריה, הכרזתה וקריאת התיגר נגד המזכ"ל המכהן כיום בתפקיד, גרמו לאחרון לנקוט בכל פעולה אפשרית כדי לדחות את הבחירות ולהביא לסילוקה מתפקידה בהסתדרות המורים, תפקיד אליו נבחרה בדרך דמוקרטית.

על מה שאירע ביום ראשון השבוע, מספרת קליין: "ביום א'  בשעה 13:30 הגעתי לבית הסתדרות המורים בת"א ,לישיבת מועצה ,בכניסה נעמדו כשישה  שומרים שמנעו ממני להיכנס לבית המורים ,בית שאליו נבחרתי בזכות עשייה של 26 שנה ובזכות אמונם של מורי אשדוד שהצביעו בעבורי ב2006 להיות בהנהגה הארצית ותמכו בי לשם עשייה .השומרים מודיעים לי כי אין לי זכות כנסיה לבית הזה  ואני לא נמצאת ברשימה של מועצת הסתדרות המורים .השליט החליט".

לדברי קליין, היא מבקשת להיכנס כעובדת הסתדרות המורים כיו"ר סניף אשדוד , אך לטענתה, ההוראה שקיבלו היא שאין להתיר לה כניסה.

בינתיים בכניסה לבניין היא פוגשת את חברי המועצה שמגיעים לישיבה. בין הבאים גם גד דיעי, יקיר העיר אשדוד ופמלייתו היוצאים מרכבו. "אמרתי לגד שאני עומדת כאן כמעט שעה ולא מתירים לי להיכנס אפילו לא להתפנות בשירותים ...האם הבית הזה שייך  לאדם אחד כל יכול ,,,, לדבריו הוא לא מאמין למה שקורה. אבל מרגע שנכנס נעלם דום", מספרת קליין.

לדברי קליין, מזכ"ל הסתדרות המורים, יוסי ווסרמן, מכהן כבר חמש שנים והוא מבקש להוסיף לעצמו כהונה של שנה נוספת."המזכ"ל מפחד ,מודע לכך שהציבור אינו רוצה לראותו יותר בתפקיד  והתמיכה בארץ רק גדלה וגדלה ,,ציבור עובדי ההוראה בתקופתו דודרו לשפל חסר תקדים ,והיום הוא גם רומס ומדרדר את מעמד המוסדות של הסתדרות המורים . בהתנהגות אגרסיבית  מנעו ממני מלהכנס לבית מורים , ליו"ר סניף מכהן להיכנס אפילו להתפנות או לשתות מים . בושה".

קליין טוענת שבאי הבית היו בהלם למראה בו חברתם להסתדרות המורים, נאלצה לעמוד מחוץ לבניין בצורה מבישה כאשר מאבטחים מונעים את כניסתה לבניין שאמור להיות בית למורים בישראל.

קליין: "מזכ"ל  הסתדרות המורים הראה לציבור בצורה מבישה איך מנהלים בחירות בבית שצריך להוות דוגמא לדמוקרטיה וחינוך. שוב ראיתי עד כמה אני צריכה לעבוד קשה ולתקן את העוולות הקיימות בהסתדרות המורים".

לדבריה, היא ממשיכה במסע שבחרה מתוך שליחות ואהבה גדולה לציבור עובדי ההוראה ומגייסת מכל רחבי הארץ תומכים רבים ומנהגים חדשים להוביל לשינוי אמיתי,מקצועי והוגן בכל סניפי הסתדרות המורים בבחירות הבאות.

בהסתדרות המורים מגיבים להאשמות של קליין, שלטענתה נמנע ממנה להיכנס לכינוס הסתדרות המורים השבוע. בתגובה שהעבירה לנו דוברת הסתדרות המורים, היא מציינת שמדובר בסיפורי בדים. עוד אומרים בהסתדרות המורים שהדברים של קליין על יו"ר הסתדרות המורים הם דיבתיים.

להלן תגובתם המלאה של הסתדרות המורים:


"צר לנו כי גילה קליין בחרה להטעותך ולספר לך סיפורי בדים.


להלן העובדות:  


1. אכן התקיים כינוס של מועצת הסתדרות המורים

2. לרגל הכינוס, הותרה הכניסה לבית הסתדרות המורים רק לחברי המועצה

3. בניגוד לטענתה, גילה קליין אינה חברת מועצת הסתדרות המורים ולכן היא ואחרים שהם לא חברי מועצה, לא הורשו להיכנס לבניין

4. המאבטחים לא קיבלו שום הוראה ספציפית לגבי קליין, אלא לגבי כל מי שהוא לא חבר מועצה. 


דבריה של קליין על מר וסרמן הינם דיבתיים ואנו מציעים כי תבדקו אותם היטב משפטית, טרם פרסומם.  


הכניסה לבית הסתדרות המורים ביום זה התאפשרה רק לחברי מועצת הסתדרות המורים, שהוזמנו לישיבת מועצה. 

הניסיון להציג את קליין כשה תמים שהזדמן לו במקרה לבניין הסתדרות המורים, ביום כינוס המועצה - חוטא לאמת ומגוחך. 

גברת קליין, שהודחה מסיעת אמ"י ולכן גם מהמועצה, ביקשה לעורר פרובוקציות ויעידו על כך המכתבים אותם הכינה מבעוד מועד וחילקה ידנית לבאי ישיבת המועצה. כל זאת לצד ניסיונותיה הפתטיים והלא מוצלחים להזמין למקום תקשורת על מנת להשיג עוד כמה דקות תהילה מפוקפקות על חשבון חבריה המורים.
 
חברי מועצת הסתדרות המורים אישרו ברוב עצום את הצעת כל סיעות הבית, למעט סיעת בל"ד ( 2 חברים), להפעיל את סעיף 22 לתקנון ולדחות את הבחירות בהסתדרות המורים בשנה. "
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה