סרטון שהופץ ברשת יוטיוב לועג לבוריס גיטרמן


להאזנה לתוכן:

ברשת היוטיוב הופץ סרטון עם הקלטה של קולו של בוריס גיטרמן בלווי סרטון מצויר של פו הדוב בשפה הרוסית. בתחילת הסרטון נכתב: " שימו לב שימו לב מדבר בוריס גיטרמן מ"מ ראש העיר ויו"ר החברה לתרבות הקשיבו הקשיבו ואל תגידו שלא שמעתם נצטרך להחליט לקראת הבחירות הבאות".

בהמשך הסרטון נשמע קולו של גיטרמן כמי שאומר "אני הכל מבין הכל יודע תראה תעשה מה שתעשה לא משנה אני בסך הכל רציתי לדבר,  על מה לדבר?  על מה שיהיה על מה שהיה פשוט לדבר לדבר רק לדבר אני לא מתכוון לעשות שום דבר רק לדבר".

הסרטון מציג את גיטרמן כמי שמדבר הרבה ולא עושה הרבה, תוך שימוש בחלקי הקלטות משיחות שניהל בעניינים שונים. כמו כן, מי שאחראי לסרטון, כתב את שמו של גיטרמן בסרטון בצורה כזאת שרומזת על הזלזול שלו בגיטרמן. למה הכוונה - בשפה הרוסית נהוג לכתוב את האות הראשונה בשמו ובשם משפחתו של אדם באות גדולה. אך בסרטון דאג מישהו להבהיר עד כמה הוא אינו מחבב את גיטרמן והאותיות הראשונות בשמו של גיטרמן נכתבו באותיות קטנות.

בסוף הסרטון נכתב בצורה צינית, לועגת ומבזה: "מצביעים לגיטרמן, אינטלקטואל ברמה גבוה". 

בוריס גיטרמן, לאחר שראה את הסרטון, ציין שהוא מנחש מי עומד מאחורי הסרטון. לדבריו, מדובר באנשים אותם הוא תבע על הוצאת דיבה, ושהחלטת השופט במשפט אמורה להתקבל בזמן הקרוב. "הוציאו את זה בעיתוי הנוכחי כדי לסחוט אותי. אני לא מתרגש מזה וזה ממש לא מפריע לי. אני ידעתי שהם מכינים משהו, אבל אם זה כל מה שהם מסוגלים, אז שיהיה להם לבריאות".

מערכת אשדוד נט בחרה שלא להציג באתר את הסרטון המבזה, שנועד לפגוע ולעשות צחוק מאדם, זאת תוך הסתתרות אחרי כינוי זה או אחר ברשת היוטיוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה