מפקד חיל הים האלוף ביקר במקיף ג' באשדוד


להאזנה לתוכן:

מפקד חיל הים, האלוף אליעזר מרום, נפגש עם תלמידי שכבה י"ב בבי"ס מקיף ג' באשדוד. המיפגש התקיים כחלק מתכנית ביה"ס להכנת התלמידים לקראת הגיוס לצה"ל ולהגברת המוטיבציה לשרות משמעותי.

האלוף מרום שוחח עם התלמידים על נושאים ביטחוניים אזוריים וגלובאליים והדגיש את האיום האיראני ואת השלכותיו על אזורנו בכלל ועל מדינת ישראל בפרט. בדבריו, הדגיש האלוף את חשיבותו של צה"ל בשמירה על קיומה של מדינת ישראל, בדגש על חלקו של חיל הים במערך ההגנה הכלל צה"לי ובשמירה על בטחונה של מדינת ישראל מכיוון הים. הקשר ההדוק והאינטנסיבי בין חיל הים לבין יתר זרועות צה"ל מביא לכלל שלמות את השמירה על עצמאותה של מדינת ישראל.  
לאחר פרישת הסכנות העומדות בפני מדינת ישראל מצפון ומדרום, עמד האלוף מרום על חשיבות הגיוס לצה"ל ופרט את התפקידים המגוונים, שחיל הים מציע גם לבנות.
אחד הדגשים המרכזיים בדברי האלוף היו הערכים המרכזיים, המנחים את צה"ל, אותם פרט בפני התלמידים: דבקות במטרה, צידקת הדרך, מקצועיות, טוהר הנשק, ענווה ואחוות לוחמים. הדברים היו מרגשים וסוחפים וזיכו את האלוף במחיאות כפיים סוערות. בסיומה של השיחה, השיב האלוף לשאלות התלמידים בנושאים שונים.
יש לציין, שלקראת המפגש לבש האולם חג והשקט היה מופתי. התרגשות רבה ניכרה בקרב התלמידים וכשהאלוף נכנס לאולם, הם קיבלו אותו במחיאות כפיים סוערות ובעמידה. לא נותר לנו אלא להודות למפקד חיל הים, האלוף אליעזר מרום, על שנאות להרתם למען המטרה החשובה של הגברת המוטיבציה לשרות משמעותי בצבא.
צילום: אלעד גרשגורן - mynet

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה