"עשרות ואף מאות תמרורי חניה הוצבו שלא כחוק" (וידאו)


להאזנה לתוכן:

כך עולה מדיווח ביניים שנתן במועצת העיר לאון בן לולו, שממונה על הועדה שהקים ראש העיר לבדיקת נושא החניה בעיר. לדברי בן לולו, שהתעמת בנושא זה עם ראש העיר הקודם צבי צילקר, מהבדיקות עולה שמאות התמרורים הוצבו בניגוד לחוק בזמן כהונתו של צילקר כראש העיר. כעת בודקת הועדה משפטית כיצד לנהוג בדוחות שניתנו באזורים בהם הוצבו תמרורים אלו. בן לולו: "צריך לבדוק את האופציה של ביטול קנסות"

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אמש, דיווח לאון בן לולו על התקדמות עבודת הועדה לבדיקת נושא החניה בעיר. במהלך הדברים אומר בן לולו שהועדה לקראת סיום עבודתה ומספר על עשרות ואף מאות תמרורים שהוצבו בניגוד לחוק. עוד אומר בן לולו שנישקלת האפשרות לבטל קנסות שניתנו באזורים אלו, בכפוף לקבלת חוות דעת של היועץ המשפטי וכן להגשת עירעור.

צבי צילקר בתגובה לדברים אמר שהוא יברך על כך שקנסות יבוטלו ויתוקן העיוות. למרות שעיוות זה נעשה לכאורה בזמן כהונתו, זה לא מפריע לו ולחבריו באופוזיציה לייחס לעצמם "הישג" בעניין זה.

גבי עזור, יו"ר ועד רובע א', שללא קשר לצילקר, לסרי או הלן גלבר, נאבק עוד מלפני הבחירות נגד הצבת תמרורים ברובע בניגוד לחוק. מאבקו זה כמעט ועלה לו בחופש שלו, כאשר הואשם ב"תקיפת" פקחית והוכנס למעצר. כעת, עם פרסום תוצאות הביניים של הועדה, יכול עזור להרים חיוך קל על שפתיו.

ב-15 לחודש תגמר תקופת ה"אין דוחות בעיר", ושוב תחל אכיפה באזורים בהם החניה היא בתשלום. תוצאות הבדיקה המלאות של הועדה, בנוסף לדרך בה תנהג העירייה עם דוחות החנייה שניתנו באזורים אלו, יתפרסמו בקרוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה