שוד באשדוד: סניף הדואר ברובע ח' נשדד באיומי אקדח


להאזנה לתוכן:

שודד נכנס בשעות הצהריים לסניף הבנק ברובע ח' באשדוד ושדד באיומי אקדח את כל הכסף בקופה. לדברי מפקד תחנת אשדוד, סנ"צ גבי דדון, באותה השעה לא היו לקוחות בסניף והשוד התרחש בשעה חמש אחר הצהריים.

מחקירת האירוע עולה שהשודד נכנס לסניף רעול פנים ועם אקדח שלוף. לפי שעה לא ידוע הסכום שנשדד. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור השודד. החקירה בעניין נמשכת.

אירוע זה מצטרף למספר אירועי שוד שהתרחשו בזמן האחרון. רק לפני ימים אחדים נשדדה שעמדה בתור בסניף הדואר ברובע ו'. תושבת אשדוד בת 67 שעמדה בתור בסניף הדואר, פתחה את ארנקה והוציאה שטרות כסף לתשלום חשבון חשמל,  כאשר לפתע הלקוח שעמד אחריה בתור חטף מידה את חבילת השטרות שהכילו 2100 ₪, כל זאת לעיניהם המופתעות של שאר הנוכחים בסניף שצפו במעשה ובהימלטותו המהירה.

למקום הוזעקה המשטרה ולרוע מזלו של החשוד מעשיו תועדו במצלמות המותקנות בסניף הדואר. קצין המודיעין פקד מיכאל מיכאלי זיהה את החשוד בהיותו עבריין מוכר ואסיר ברשיון בן 31, שהשתחרר לפני מספר חודשים, לאחר ריצוי של ארבע שנות מאסר שנגזרו עליו בגין שוד מזוין. החשוד נעצר לחקירה והואשם בחטיפת הכסף ולאחר שהוצג בפניו סרט הצילום המתעד את מעשיו הכחיש את המיוחס לו וטען: "מה שאני רואה בסרט זה לא טוב מי שגנב לאישה, אבל אני לא חושב שזה אני. נכון הייתי בבנק הדואר כי רציתי לבדוק את מצב החשבון שלי, אבל היו הרבה לקוחות שעמדו בתור ולא רציתי לחכות בתור והלכתי".

חוקר התשאול אלי אמין השתכנע מדבריו וכלא אותו. נגד החשוד הוגש כתב אישום בהליך מהיר ובמקביל פנתה המשטרה לוועדת השחרורים של בית הסוהר על מנת להפקיע את שחרורו ברשיון של החשוד ולהחזירו לריצוי יתרת מאסרו. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה