צילקר בנאום כפי שלא הכרתם (וידאו)


להאזנה לתוכן:

אחרית הימים: אחרי שנים של יריבות ומתיחות רבה, ראש העיר לשעבר צבי צילקר וד"ר יחיאל לסרי הופכים חברים, ובערב ההוקרה המרגש שנערך השבוע לרגל יום הולדתו ה-86 של ראש העיר לשעבר, הרעיפו השניים מחמאות רבות ודברי הוקרה ושבח, האחד על השני - צפו בנאומו חוצה הלבבות של צילקר

צילקר ולסרי בערב ההוקרה לצילקר | צילום: מייק אדרילרגל יום הולדתו ה-86 של ראש העיר המיתולוגי של אשדוד, צבי צילקר, נערך השנה ערב הוקרה מרגש במיוחד, בתחילתו הוסר הלוט מעל השלט ומעתה ואילך קריית התרבות של אשדוד תיקרא - "קריית צבי צילקר".

באירוע החגיגי נכחו מכובדים רבים, חברים מכרים ומשפחה, שצעדו לצדו של ראש העיר לשעבר, אשר כיהן בתפקיד במשך קרוב ל-33 שנה, והיה והינו חלק משמעותי ובלתי נפרד מהתפתחותה של אשדוד לדורי דורות.

התרגשות רבה נישאה באוויר שכן, לאחר שנים של יריבות פוליטית הגיעה העת בה הוסרו המחיצות - חזון אחרית הימים של ממש. היריבות והמתיחות הגדולה והמוכרת שבין ראש העיר לשעבר וד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר הנוכחי, התחלפו במחמאות, דברי הערכה, כבוד ושבח, עד כדי שהיה נדמה כי לא הייתה ביניהם יריבות מעולם.

"מכובדי ראש העיר" - פנה צילקר לראש העיר ואמר: "זו הזדמנות להמשיך באווירה הנרגשת שיצרת מעל הבמה בהיכל התרבות - אווירה שניפצה חומות של איבה לרסיסים. בדבריך הנרגשים בהקשר ליחסינו ובדמעותיך לזכרה של רעייתך מרים ז"ל, הבאת לשינוי האווירה בעיר - משב של רוח נעימה שוברת קירות ומחסומים, דוחה איבה ומקרבת לבבות."

צפו בנאומו המרגש של ראש העיר לשעבר, אינג' צבי צילקר (צילום ועריכה: מייק אדרי) >>

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה