מרגש: צפו כיצד הגיבו אשדודים שנחשפו לעובד קשיש שסופג יחס מזלזל מהבוס שלו


להאזנה לתוכן:

"מה הייתם עושים?" של רשת 13 הגיעה אל בית הקפה בקניון סימול באשדוד, שם ביקשה לבחון כיצד יגיבו האנשים למראה עובד קשיש שסופג יחס מזלזל ומשפיל מהמנהל שלו. מבין הנוכחים בשני מקרים שונים שתועדו בתכנית, היו גם שחר אוסקר וחברו רועי זעפרני ואילן כהן מאשדוד, אשר התקשו להישאר אדישים נוכח המחזה המקומם – צפו בתגובתם המרגשת ומעוררת ההשראה

התכנית "מה אתם הייתם עושים?" של רשת 13 בהנחייתו של אברי גלעד הגיעה לאשדוד, והפעם ביקשה לבחון כיצד יגיבו היושבים בבית הקפה שבקניון סימול, למראה קשיש שנאלץ לעבוד למחייתו כמנקה למרות גילו, כאשר הבוס שלו מתנכל לו, מזלזל בו ומשפיל אותו לעיני כולם.

במקרה הראשון, כפי ששודר בתכנית, נצפה שחר אוסקר מבחין בהשפלות ובהתנכלויות של המנהל בקשיש המסכן, כאשר חברו רועי זעפרני נמצא מתצפת מהצד. שחר לא בוחל באמצעים ומיד ניגש אל המנהל בעודו משפיל את העובד הקשיש.

הוא מנסה להבין מולו מדוע הוא מתייחס אליו כך ומבקש ממנו לשחרר את העובד הקשיש מעבודתו למספר רגעים, ולהזמין עבורו מנת אוכל בכדי שיוכל לנוח. ברגע שהמנהל המשיך אל עבודתו, שחר מנצל את ההזדמנות ומציע לעובד הקשיש מקום עבודה אחר, שם כמובן יתייחסו אליו אחרת.

הקשיש מודה לשחר ורועי שיצאו לדרכם לא לפני שהזמינו עבורו מנת אוכל והחליפו עמו מספרי טלפון במטרה למצוא עבורו מקום עבודה אחר.

צפו ברגע מעורר ההשראה >>

לאילן כהן מאשדוד שהתיישב לשתות קפה במקום גם קשה היה להישאר אדיש נוכח המחזה המקומם. בהזדמנות הראשונה שהייתה לו, ניגש כהן לקשיש בניסיון להבין את המתרחש ובאותה נשימה ביקש להזמינו למשקה לאחר שהבין כי הוא לא אכל ולא שתה לאורך כל היום.

הדבר לא הספיק לכהן ובהמשך, על אף סירובו של הקשיש, הוא מסר לקשיש סכום כסף מכספו ואף הציע כי ידאג לו בכל שישי לקנייה עבור שבת. הקשיש הודה לכהן על נדיבותו, וזה עזב את המקום לא לפני שפנה למנהל והפציר בו כי עליו לכבד את העובד על אחת כמה וכמה כי מדובר בקשיש.

צפו ברגעים המרגשים  >>

לצפייה בפרק המלא לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה