ד"ר אילנה מויאל

לפני פחות מחודשיים כתבנו כאן באשדוד נט על הקליניקה שפתחה באשדוד, ד"ר אילנה אמויאל

וכבר תושבי אשדוד רבים מדווחים הכיצד הטיפול בתאי לחץ שינה להם את החיים, העלים כאבים כרוניים, פתר בעיות של סחרחורות, פתר בעיות רפואיות מורכבות, שיפר את הזיכרון, העלה את החיוניות שלהם ועוד ועוד

תאי הלחץ הביאו מהפכה בתפיסה הרפואית בעולם והנושא עדין בחיתוליו.

תאים הלחץ התגלו כמועילים למקרים של כאבים כרוניים, תשישות, בעיות זיכרון ושיכחה, בעיות עור וגם חידוש והצערת העור, עצירת תהליכי הזדקנות, בעיות כלי דם, דיכאון ופוסט טראומה, בעיות קשב וריכוז, עייפות כרונית, פצעים קשיי ריפוי, פציעות ספורט, תופעות לונג קוביד ועוד .

הכתבות והמחקרים שנעשו בשנתיים האחרונות, יצרו ביקוש אדיר לתאי חמצן, אולם הם היו זמינים עד היום בעיקר בבית חולים איכילוב  ובקליניקות פרטיות בישראל.הביקוש הלך וגבר בעקבות העדויות על התוצאות המפתיעות לטובה עד כדי שבכתבות בתוכניות החדשות של ערוצי הטלוויזיה, היו שממש הגדירו את התוצאות כניסים ונפלאות רפואיות.

תאי הלחץ הפכו לאחרונה לזמינים לתושבי אשדוד לאחר  שד״ר אילנה אמויאל, ממקימי אסותא אשדוד, דוקטור במדעי הרפואה (חוקרת סרטן) אשר ניהלה מספר מעבדות רפואיות בארץ ובחו״ל, החליטה לפתוח קליניקה לתאי לחץ באשדוד.

חודשים אחרי שהקליניקה נפתחה – אנו מקבלים דיווחים מתושבי העיר הכיצד הם שפרו את איכות חייהם משמעותית.

חלק ממגוון העדויות של תושבי אשדוד

 ..

-

-

-

מה זה תא לחץ?

תא לחץ הוא מבנה אטום עשוי חומרים עמידים שמאפשר שליטה על הלחץ האטמוספרי בתוכו על ידי הזרמת אוויר ודחיסתו. במהלך השהות בתא לחץ, מטופלים נושמים חמצן בריכוז גבוה בתוך חלל סגור, כאשר הלחץ בו עולה על הלחץ האטמוספרי הרגיל.

המטופלים נושמים מהמסיכה חמצן בריכוז של 96%, לעומת הריכוז הרגיל של 21%, בזמן שלתא מוזרם אוויר בלחץ הגבוה פי 2.4–3 מהלחץ האטמוספירי הרגיל.

בשנים האחרונות יותר ויותר ספורטאים, אמנים, סלבריטאים ברחבי העולם ואנשים שאימצו אורח חיים בריא על פי עקרונות רפואת ה- Wellness, בוחרים לעבור טיפולים בחמצן.

האפקט של 96% חמצן גורם לשרשרת תגובות פיזיולוגיות המעודדות יצירת כלי דם חדשים ובכך משפרות את רמת החמצון בגוף כמו גם מעודדות שחרור של תאי גזע שמשמשים לתיקון וריפוי רקמות בכל האיברים.

רבים בוחרים ללכת לטיפול בתאי לחץ לא רק למטרות ריפוי, אלא כדי לשפר באופן כללי את איכות החיים. כך למשל – האפקט של יצירת כלי הדם והרקמות נמצא יעיל לחידוש עור הפנים שמקבל חיים חדשים בעקבות סדרת טיפולים מרוכזת ותרומתו של הטיפול לגוף ולנפש מתבטאת בין היתר בשיפור זיכרון ואיכות השינה, איזון בהפרעות קשב וריכוז, חיזוק המערכת החיסונית במגוון מצבים רפואיים ואסתטיים ועוד.

סידרת הטיפולים נקבעת רק לאחר הייעוץ עם ד"ר אילנה אמויאל 

ליצירת קשר -

ד״ר אילנה אמויאל-  0559706463

צה"ל 4 אשדוד (מעל ביטוח לאומי)

השאירו פרטים בסוף הכתבה וד"ר אילנה אמויאל תחזור אליכם לשיחה פרטית 

 

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות