הג'ירפות מגיעים ל"שלומפר"


להאזנה לתוכן:

ללהקת הג'ירפות ולפאב השלומפר יש מכנה משותף שבא לידי ביטוי במשפט אחד איתו הג'ירפות מובילים את המופע החדש שלהם: "מי שלא חולם- כועס". השלומפר- הפאב שמגשים את כל החלומות היצירתיים של האחים בנישו מארח את גלעד כהנא האגדי וג'ירפות- מי שלא יהיה- שלא ייכעס על עצמו שפספס את המופע הכי חם בעיר 6.6.17, כמובן- בשלומפר

ויאמר גלעד כהנא:

להקת הג'ירפות, בהובלתו של גאון המחשבות והמילים- גלעד כהנא מגיעים להופעה בפאב ה'שלומפר'. הג'ירפות נחשבים לאחת הלהקות המצליחות והחשובות במוזיקה הישראלית, שמציינת השנה 25 שנות יצירה, במה ורוקנ'רול גאוני!

במהלך השנים הם הצליחו לשמור על מקוריות, חדשנות ורעננות עם אלבומים בועטים, בלתי מתפשרים וגרוב ייחודי להם, כשכל הופעה שונה מקודמתה.

אם יצא לכם להיות בשלומפר או עדיין לא- מדובר במקום המואר והשמח בעיר, שלא משנה עם איזה מצב רוח הגעתם אליו אתם סביר להניח תצאו ממנו עם חיוך על הפנים, וגם בלב- אז קל וחומר שעם הופעה כמו של הג'ירפות- כולם יהיו מרוצים.

שיר הנושא מהאלבום החדש- "מי שלא חולם, כועס" כבר מושמע בתדירות בפלייליסטים החמים במדינה ומצטרף לרפרטואר העשיר של הלהקה. בואו לשמוע גם את הלהיטים האהובים וגם כמובן, את השירים החדשים שעוד יהפכו לקאלט, כמו רוב שירי הלהקה: "יש לו בחורות כמו מים", "וואו", רמי מואשם באחזקת סמים קלים", "גג", "אין כניסה לפילים" ועוד... 

גלעד כהנא- שירה
יאיר קז- בס
אסי ששון- תופים
ארז רוסו- גיטרות
לוי בן ברוך- קלידים

לפרטים נוספים ולאיוונט בפייסבוק לחצו כאן

לרכישת כרטיסים- לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה