מתחם להופעות חיות נחנך בבית אריה קלנג


להאזנה לתוכן:

כשאורות נמל אשדוד משתקפים מאחוריו, פתח מיכה שטרית את ליין ההופעות החיות במתחם ההופעות החדש בבית אריה קלנג וריגש את הקהל שהצטרף אליו בשירה עם מיטב להיטיו

 

בחברה עירונית לתרבות הפנאי באשדוד ועיריית אשדוד, שמים דגש בחודשים האחרונים על הנגשת תרבות ואמנות אל תוך הקהילה וללא ספק לנעמי אדר הופמן -המשנה למנכ"ל החברה והממונה על מוסדות האמנות בעיר אשדוד וימית שמעוני מנהלת תחום "מרחב יצירה אשדוד" יש חלק חשוב בהובלת המיזם . השתיים, עם יצירתיות, מעוררות מהפכה תרבותית בעיר אשדוד, בין אם מיזם "באים בטוב" המקיים מופעים שונים במרחב הציבורי, בתוך הרובעים א', ב', ד' ו- ו', פסטיבל הפרינג' סטייל ופעילויות אחרות ומיוחדות שמצליחות להכניס חיים לסצנה האורבנית בעיר התוססת מחדש ומעוררת את תושבי העיר.

פתיחת ליין המופעים בבית אריה קלנג, חשף את הקהל שהגיע למופע לשתי התערוכות המתקיימות בבית האמנים. חלקם הגיעו מוקדם יותר וטיילו באולמות התצוגה, אחרים הסתודדו סביב השולחנות ונברו בספרים של משוררים וסופרים בני העיר אשדוד שהוצבו בכוורת הענקית ברחבה לעיון הקהל כקידום לאמנות מקומית, רגע לפני שאירועי שבוע הספר ייצאו לאור ברחבי העיר .השילוב של אמנות ותרבות באופן מגוון ויצירתי מעולם לא היה כה נגיש ומרתק בעיר אשדוד מה שמוכיח כי מהפכה תרבותית מתרחשת באשדוד- כל האמנות במקום אחד. הקהל שהגיע נהנה במקום מבר משקאות בשיתוף פאב מקומי שהגיש יין ובירות ומספר מנות נשנושים וניתן היה להרגיש כאילו אכן מדובר בבילוי בפאב הופעות אינטימי ולא בגלריית אמנות. 

אמש, החל בבית אריה קלנג ליין חדש של מופעים שיזם שלום תשובה בשם "מוזיקה בקלנג". תשובה, אמן ויוצר מקומי שחלם, פנה אל השתיים ויחד ראה את חלומו נרקם ומוגשם עם 'ליין אפ' סגור של חודש קדימה לפחות של מופעים כשהוא בתפקיד מנהל אמנותי ומפיק מוזיקלי, עמד בעמדת הסאונד (איש סאונד במקצועו, מעבר להיותו אמן) ונהנה יחד עם תושבי העיר שמילאו את המקום מהמופע הפותח של מיכה שטרית ששר, סיפר על חייו האישים, על מפגשים עם אמנים ואנשים שהשפיעו על יצירותיו וביצע ממיטב שיריו המוכרים והאהובים כמו: חיפה מול הים, טבריה, לפעמים, מסמרים ונוצות, על קו הזינוק, נמנע ממך, בגללך, אינתה עומרי, שמחות קטנות ועוד.

"יש לי שירים על מקומות והרבה מתוכם על הים. נולדתי ליד הים וכל מי שנולד ליד הים, לא משנה היכן יהיה- הים תמיד יישאר איתו.כשהייתי עוד רווק ועמוק בתוך הבדידות והעצבות שאהבתי כל כך, כתבתי כל מיני שירים", סיפר שטרית לקהל המרותק .


רישמו לפניכם 'מוזיקה בקלנג'-המופע הבא של  להקת נאג’ חמאד , ייערך ביום רביעי הקרוב,  24.5.17 בשעה 21:00. 

בית אריה קלנג, רחוב יאיר 2, אשדוד. 

לרכישת כרטיסים: 08-9221883, מכירה מוקדמת:40 ש"ח,רכישה במקום: 50 ש"ח.

קרדיט: תמונות odrey

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה