אדר- חודש השמחה והתרומה, גם באנקורי


להאזנה לתוכן:

לקראת חג הפורים ארזו תלמידי קמפוס אנקורי אשדוד וארגון 'גלגל חוזר' מאות משלוחי מנות וסלי מזון המיועדים למשפחות מעוטות יכולת.

 ידעתם כי כל אחד מחמישה אזרחים בארץ מעידים על מצב של מצוקה כלכלית וחוסר במזון? כך עולה מסקר שערך ארגון "לתת". בהרבה מהמקרים, עמותות הסיוע קורסות תחת הבקשות הרבות ולכאן- נכנסים המתנדבים לתמונה.

השבוע, תלמידי קמפוס "אנקורי" בעיר, בני נוער מלאי לב ועשייה, הגיעו לפעילות התנדבותית בארגון "גלגל חוזר" במועצה האזורית שדות הנגב. התלמידים פגשו את עובדי העמותה וביחד, ארזו סלי מזון ומשלוחי מנות למשפחות במצוקה.

מירס וייס, מנהלת קמפוס אנקורי אשדוד מציינת: "לצערנו, אלפי משפחות בישראל מתקשות לחגוג את שמחת חג הפורים. כמו בכל שנה אנחנו שמחים לקחת חלק בפעילות ערכית וחשובה כמו זו, בעלת ערך מוסף גובה של תרומה ועזרה לאחר. אני בטוחה שמשלוחי המנות שארזו התלמידים יעלו חיוך בקרב אלו שיקבלו אותם".

במהלך יום ההתנדבות, ארזו התלמידים למעלה מ-600 סלי מזון ומשלוחי מנות שהצטרפו לאלפי משלוחים נוספים המיועדים למשפחות מעוטות יכולת בערב החג. במהלך מחצית הלימודים השנייה, ימשיכו תלמידי הקמפוס בפעילויות ההתנדבות השונות ובשיתוף הפעולה עם ארגון "גלגל חוזר".

מה המעשה הטוב שאתם עשיתם היום?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה