חבר המועצה שומר לראש העיר: "מדיניותך מערערת את היציבות בעיר"


להאזנה לתוכן:

עו"ד נעים שומר מאשים את ראש העיר ב"פלישה" חרדית לרובעים החילוניים בעיר

מכתב חריף של חבר המועצה, עו"ד נעים שומר, אל ראש העיר ש"ר יחיאל לסרי. במכתבו מאשים עו"ד שומר את ראש העיר במדיניות, שלדבריו מאפשרת כניסת מוסדות חרדיים לרובעים החילוניים בעיר. המכתב מגיע לאחר דיון במועצת העיר, נושא הקצאות קרקע בשטח של דונם שלם לעמותת "סוד שרפי קודש" בראשות הרב שמואל שטרית, ברח' נחל פארן ברובע יא' באשדוד.

"לאחר שבנית מעצמה חרדית באשדוד, כפי שהתגאתה בכנס חרדים במשכן לאומנויות, אתה מאפשר ומעודד מגמה שלילית של פלישת כוללים ומוסדות חרדים בשכונות של תושבים חילונים ומסורתיים", כותב עו"ד שומר לראש העיר.

לדברי שומר, אשדוד התאפיינה מאז ומתמיד בסובלנות דתית הדדית. תושבים חילונים מכבדים את קדושת השבת ואת אורח החיים של החרדים ונמנעים מלפגוע ברגשותיהם. "המדיניות החדשה שלך הינה חציית קו אדום אשר מערער  את היציבות בעיר. למה אתה יוצא מגדרך כדי לאשר בניית בית כנסת וכולל בשטח של דונם שלם ברח' פארן שהינו רחוב קטן ושלו שבו מתגוררים 6 דיירים?" שואל עו"ד שומר את ד"ר לסרי.

בסיום מכתבו לראש העיר כותב חבר המועצה עו"ד שומר: "מדיניותך הפוגעת, לאפשר פלישת מוסדות חרדים לשכונות של תושבים חילונים ומסורתיים, מערערת את היציבות בעיר, ועלולה לגרום לכך שתושבים חילונים יפסיקו לכבד את אורח החיים החרדי, וינקטו בסנקציות כלפי החרדים. אני פונה אליך בבקשה לקבל את החלטת המועצה אשר סירבה לאשר את הקצאת הקרקע ברח' פארן, ולהימנע מלהביא את הבקשה לדיון חוזר במועצה".

מעיריית אשדוד לא התקבלה תגובה למכתבו של חבר המועצה עו"ד נעים שומר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה