אלון צרויה זוכה באות רמון


להאזנה לתוכן:

אלון צרויה תלמיד כיתה י"ב במקיף ט', זכה לקבל את "אות רמון" היוקרתי, כהוקרה והערכה על הצטיינותו הלימודית ועל עשייתו החברתית, והצטרף ל-15 תלמידים ברחבי הארץ הנמנים על נבחרת ילדי אות רמון.

"אות רמון" הוא שותפות בין קרן רמון, משרד החינוך ומשרד המדע והטכנולוגיה, המוקיר הצטיינות לימודית, מנהיגות ותרומה לחברה תוך הובלת שינוי חברתי. הפרס מבטא את רוחם ודמותם של אילן ואסף רמון שהיוו בעצמם דוגמה למנהיגות ומצוינות. את "אות רמון" זוכים לקבל 15 בני נוער מכל רחבי הארץ העוברים מיונים קפדניים וארוכים ולבסוף מרכיבים את נבחרת ילדי רמון.

המיונים לקבלת "אות רמון" מתחילים בהמלצה של בית הספר, בדרך כלל על תלמיד אחד או שניים, ממשיכים למספר וועדות של משרד החינוך ועד לשלב הסופי של מרכז הערכה וראיון אישי אשר קובעים בסופו של דבר מי יהיו התלמידים בני המזל שיזכו באות רמון.

מעבר להוקרה ולפרס עצמו, קבלת "אות רמון" מעניק גם כניסה לתכנית יוקרתית לפיתוח מנהיגות הכוללת מפגשים חודשיים, כאשר כל מפגש עוסק בנושא שונה מקודמו כמו: טכנולוגיה, פוליטיקה, כלכלה, חינוך ובנושא העוסק במצב הכללי בישראל. במסגרת התכנית נפגשים התלמידים עם אנשים המובילים בתחומם בישראל ומתדיינים על נושאים חשובים, ובסופו של דבר מוציאים לפועל פרויקט קבוצתי שמטרתו ודרכי פעולתו ייבנו על ידי חברי הקבוצה במשותף.

אלון צרויה כאמור, תלמיד כיתה י"ב במקיף ט' אשדוד, זכה בפרס היוקרתי ובבית הספר מעידים עליו כי "מעבר להצטיינותו הלימודית, פעילותו החברתית של אלון צרויה כוללת כהונה כיו"ר מועצת התלמידים העירונית, פעילות בארגון LEAD לפיתוח מנהיגות צעירה, הקמת פרויקט חברתי בנושא "הגברת מודעות אקטואלית בקרב בני נוער" במסגרת LEAD, ופעילות במש"צים ברמה המחוזית והבית ספרית".

בינתיים, 15 "ילדי אות רמון" הנבחרים, יצאו למסע פתיחה בדרום הארץ, בהשראת דוד בן גוריון - מהדמויות החשובות והמשמעותיות ביותר בדור המייסדים של מדינת ישראל. ומה אומר אלון על הקבוצה הנבחרת? "החיבור בין 15 הילדים היה מידי. כולם ילדים איכותיים ומיוחדים" הוא אומר ומוסיף שהוא מאוד שמח על חלקו בתכנית, על ההוקרה שניתנה על הישגיו ועל עוד אופקים שהוא זוכה להרחיב בזכות האות. "אני מודה כמובן למקיף ט' ולמורים שהמליצו עליי וכמובן עזרו לי להגיע להישגים הלימודיים הגבוהים" סיכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה