ערב הסטנד אפ השני- מוצלח, בשנית


להאזנה לתוכן:

מה טוב יותר מלסיים את הקיץ בצחוק גדול? אמש הגיעו בני הנוער להנות ממופע סטנד אפ באודיטוריום נעים בעלות של עשרה שקלים בלבד. בין המופיעים: שי יום טוב, גיורא זינגר, שגיא פרידמן ומני מלכה.

כחלק מאירועי הקיץ הרבים שהיו לנו, אתמול היה ערב הסטנד אפ השני באודיטוריום נעים. ראשונים עלו לבמה מזל שאלתיאל, ראש תחום הנוער וטל וקנין, יו"ר מועצת הנוער העירונית ובישרו על השיבה הקרובה ללימודים- ועל כמה שצריך להנות רגע לפני שחוזרים.

כמו במופע הסטנד אפ הקודם, כל הכרטיסים נמכרו והאולם היה מלא, מהרחוקים בסוף שצעקו הערות מדי פעם ועד שלושת השורות הראשונות שהיו שותפים פעילים ואפילו מדי פעם קורבן לבדיחות.

ראשון עלה שי יום טוב, עם בדיחות, חיקויים מצוינים ורעשי רקע שייצר בעצמו שהוסיפו המון למופע.

אחריו שגיב פרידמן שברוב הופעתו הסביר לכמה בנות בקהל שוב ושוב את הבדיחות וקרע את כל השאר מצחוק.

אחר כך הגיע גיורא זינגר, עם הבדיחות על הנושא הקלאסי ביותר- עדות שבכל רגע אפשרו למישהו אחר להזדהות ובנוסף, גרם לאחת הנערות לתת לו את התיק האישי שלה ולחטט בו מול כל הקהל- ואיך לא, התוכן היה מפתיע ביותר.

לסיום, עלה מני מלכה, שכמה שהוא קטן בגודלו, הוא ענק בבדיחות. מני ישב, רץ, קיפץ ובידר במלוא מובן המילה והעלה גם את אחד הנערים בקהל לעזור לו בקטע מסוים, וכמובן- עשה צחוק גם מזה.

מופע הסטנד אפ הוכתר כהצלחה גדולה בזכות האווירה הטובה, הדיסטנס בין המופיעים והקהל שלא היה קיים בכלל ובעיקר, הצחוק המתגלגל של כל אחד מהם- גם של הסטנדאפיסטים וגם של בני הנוער.

ככה סוגרים את הקיץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה