אירוע וילג' הנוער בחוף מי עמי


להאזנה לתוכן:

איזו דרך טובה לסגור את הקיץ, דקה לפני תחילת הלימודים, במסיבה באוויר פתוח- לבני נוער בלבד- עם פעילויות, אוכל, מוזיקה טובה והרבה כיף. וילג' הנוער בחוף מי עמי אמש (שני) היה בדיוק זה. חפשו את עצמכם בתמונות :-)

אם אתם תוהים מה הייתה כל המהומה באזור חוף מי עמי אתמול בערב, כנראה שאתם מעל גיל 18 ולא נמצאים במדור הנכון באתר. וילג' נוער התקיים אתמול בשיא הכוח ברחבת החוף, עם אמנים מקומיים, הראפרים kgc, יוסי שטרית מאקס פקטור, דיג'יי יורם סויסה שהנחה את הערב וניגן בין ההופעות, דיג'יי עידו מורלי והמופע המרכזי- אליעד נחום.

בנוסף, עמדת שתייה קרה ופיצות בחמישה שקלים, ועמדות של פעילויות שגרתיות ושגרתיות פחות כמו מריחת לק, קעקועי חינה, איפור גוף, מגנטים, קיר גרפיטי של דודי שובל, עמדת משקולות וספורט של חדר הכושר לנוער ועוד המון. מה שבטוח- משעמם לא היה.


כל האירוע הוא חלק מ"זמן נוער"- קיץ בעשרה שקלים בלבד שכלל אירועים לאורך כל החופש הגדול לבני נוער, זוהי יוזמה של חברי מועצת הנוער העירונית- בניהולה של טל וקנין, עיריית אשדוד, מועצת העירונית לתרבות ופנאי וכמובן- בני הנוער עצמם, שהתלהבו להגיע לכל אירוע.

תחילה עלו על הבמה "מומנטום" ואיליה סאנשיין- אמנים מקומיים בשביל לחמם קצת את האווירה, אחר כך המשיכו באותו קו מקפיץ והיפ הופי הרכב הראפרים KGC והקפיצו את הקהל. לאחר כמה תיקוני סאונד קטנים, עלה יוסי שטרית- מועמד לשעבר ב"אקס פקטור" שלמרות שהלהיב מאוד את הקהל ושימח, שר שירים על "וודקה וסיגריות" ועברה לי מחשבה, האם הוא יודע שהקהל כולו מתחת לגיל 18? 


המתח המשיך להיבנות ועלה לבמה רועי אביב, זמר מקומי, עם להקתו ואחריו מנחה הערב והדיג'יי יורם סויסה הגיע לבמה וחילק דיסקים לכל הקהל וגם הזמין את ראש מועצת הנוער העירונית, טל וקנין, שהרימה את הקהל לשיא שלו- וכך הזמינו את אליעד נחום.

על אליעד אין הרבה מה להסביר, ילד הפלא מהסדרה "שמש" גדל להיות זמר מוצלח, אנרגטי, שגרם גם לכתבת שלכם כמעט לצרוח כמו ילדה קטנה יחד עם המעריצות בקהל. המנעד שזז משירים שקטים לקצביים, לרומנטיים והתנועה שלו על הבמה בידרה לנו את האוזניים והעיניים בו זמנית.

אחריו עלה המוכשר הצעיר והמקומי שלנו, עידו מורלי, לסט מדהים ובכך סגר את הערב. טל וקנין, יו"ר מועצת הנוער המקומית מספרת לנו: "אנחנו משמיעים את הקול של הנוער בעיר ותפקידנו ליצור אירועים ואווירה במיוחד בשבילנו, אתמול נהנינו וזו רק דוגמה אחת למה הנוער מסוגל לעשות! הכל בידיים שלנו!"

וילג' נוער, מחכים שוב לשנה הבאה. בינתיים- חפשו את עצמכם בתמונות.

             

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה