מבעד לעדשה של בת 13


להאזנה לתוכן:

ויקה אברמוביץ', רק בת 13 וכבר מצלמת כמו מקצועית ותמונה שלה אפילו הגיעה למסכי הטלוויזיה. כתבה על אהבה לצילום, על שאיפות, חלומות והמון יופי.

ברגע שנכנסים לאינסטגרם שלה ורואים את איכות התמונות, אין לכם שום סיכוי לנחש שזו שעומדת מאחורי המצלמה: היא נערה בת 13. ראיון עם ויקה המוכשרת, רגע לפני הפריצה הבטוחה.

ויקה אברמוביץ היא נערה אשדודית בת 13 שלומדת במקיף ז'. חיצונית היא נראית נערה רגילה לגמרי, נחמדה כמו כולן- אך מבפנים, היא מצלמה ניידת, שחושבת בכל רגע על זוויות, כיוונים וגם מצליחה לבצע בהצלחה רבה.

"התחלתי לצלם עם גלקסי 3 בגיל 11, צילמתי בעיקר עצים ופרחים וכל מיני דברים בבית. עכשיו התקדמתי לצילום אנשים ואני שואפת להתקדם עוד."

תני לנו הצצה קטנה למוחה של צלמת.. איך זה קורה?

"אני הולכת ברחוב, רואה משהו יפה וחושבת איך לארגן את התמונה, מאיזה זווית לצלם ואיך זה ייצא."

אילו אנשים את מצלמת?

"אני עושה ימי צילום עם חברות, אנחנו הולכות למקום מסוים שנבחר מראש, והן עושות פוזות ואני מצלמת מזוויות מגניבות ומכל מיני כיוונים. אני במיוחד אוהבת לצלם את חן זוהר ויאנה בונדר, הן מאוד פוטוגניות וזורמות איתי ועושות פוזות מעניינות."

ומה עושים אחר כך עם התמונות?

"אני מעבירה למחשב לתיקייה מיוחדת של הצילומים שלי ומעלה לאינסטגרם- וזה מאוד מקדם אותי. אני משתדלת כמה שפחות לעצב עם פוטושופ וכאלו, זה מרגיש לי רמאות."

ויקה בעבר עסקה בסוגים אחרים של אומנות, כמו ציור וגם חוג התעמלות אומנותית- שם פגשה את דורית רבליס. דורית היא דוגמנית בת 15 שמיוצגת על ידי רוברטו וקיבלה כתבה ב"חדשות הבידור". כחלק מהכתבה, הציגו תמונה שויקה צילמה, אך לא זכתה לקרדיט. "אני ודורית מכירות מחוג ההתעמלות האומנותית ועשיתי לה יום צילום, וכשעשו את הכתבה התמונה הגיעה לשם. מאז שלא נתנו קרדיט, למדתי לשים חותמת על התמונות שלי, כדי שזה לא יקרה שוב."

אז בואי נשחק משחק שאיפות קצר...

מה התוכניות לעתיד עם הצילום? "לעשות קורס צילום, אולי לצלם בוק חתונה או בת\בר מצווה בטבע."

צילום- תחביב או מקצוע? "תחביב לשעות הפנאי, שיכול גם להכניס כסף."

את מי הכי היית רוצה לצלם? "בר רפאלי, עם או בלי התינוקת- לא משנה."

מקום חלומי לצלם בו? "ארה"ב ושוויץ- יש שם נופים מדהימים."

והכי חשוב לקוראים- טיפים לתמונות הכי שוות לאינסטגרם?

"צריך השראה, מקוריות, צילומים בטבע זה מאוד יפה, אנשים פוטוגניים כיף לצלם- כי התמונות זורמות ובעיקר- צריך פשוט לשאוף גבוה."

 

מוזמנים לעקוב אחרי ויקה באינסטגרם: vika_abramovich

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה