כוכבות הטלוויזיה מהתיכון


להאזנה לתוכן:

כן, גם במקיף א' מתחילות להתגבש כוכבות טלוויזיה. השבוע התבשרנו על שתי בנות מאשדוד, תלמידות בית הספר, שעברו כבר את האודישנים ונבחרו להיכלל בקבוצת תלמידים ותלמידות צעירים שיעברו קורס תקשורת מיוחד בטלוויזיה החינוכית בתל אביב. התחלה מבטיחה להשתלבות בעולם הטלוויזיה והתקשורת ומקום של כבוד לייצוג מאשדוד. מחזיקים להן אצבעות ומאחלים להן בהצלחה.

 בת חן אלמה ועדן יצחק תלמידות כיתה י"א נבחרו להשתתף בקורס תקשורת המשותף למשרד החינוך ולטלוויזיה החינוכית לקהילה האתיופית. הבנות עברו מיונים והצטרפו לנבחרת ייחודית של 25 בנים ובנות מרחבי הארץ הנפגשת אחת לשבוע ל-5 שעות בטלוויזיה החינוכית ברמת אביב, וזוכות ללמידה משמעותית בתחום התקשרות: צילום, עריכה, הנחייה, ניהול ראיון ועוד. הבנות נפגשות עם אנשי תקשורת מובילים ובהם: אברי גלעד, ברונו טגניה, יוסי מזרחי ועוד.

לחברי הקבוצה הנבחרת נערכו אודישנים להנחיית פינה בתוכנית "23 דקות" של החינוכית, שתשודר בחודש יוני. בת חן עברה את האודישנים ותצלם את התוכנית מחר. היא הקדישה את פינתה לחלומות והדרך להגשימם, והיא תראה זאת דרך דוגמאות אישיות.

"זהו מחזור רביעי של פרויקט מיוחד זה" אומרים במקיף א' ואילו בת חן ועדן מנצלות את ההזדמנות וממליצות לצעירות וצעירים כמותן להצטרף לפרויקט, וליהנות ממסגרת מעצימה המעניקה כלים רבים בתחום המדיה ואולי תהיה גם הבסיס לקריירה עתידית בתחום התקשורת.

אז אולי, בבוא היום, נראה אותן ועוד צעירים מאשדוד, מסקרים תכניות מן השטח, מגישות תכניות מהאולפן, מראיינות אישים וידוענים ומשתלבות בעולמות התוכן שמייצרת עבורנו הטלוויזיה והתקשורת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה