חיזוק משמעותי לחופי העיר אשדוד - הדוגמנית העל הלוהטת!


להאזנה לתוכן:

מכבי אשדוד כדורסל הביאו השבוע שחקן רכש חדש ולא ידעו שבעסקת החבילה יש הפתעה לוהטת (בשביל זה אנחנו פה)- בת זוגתו היא דוגמנית העל הברזילאית לייס רייביירו, מלאכית ויקטוריה סיקרט . בקרוב בחופי אשדוד!

התגלית החמה של עולם האופנה מגיעה לאשדוד בעקבות בן זוגה, ג'ארד הומאן, הכדורסלן שהצטרף השבוע לשורות מכבי אשדוד בכדורסל.

לייס רייביירו, דוגמנית בת ה-25, ילידת העיר טרסינה שבברזיל , יש את כל הנתונים להיות הדבר הכי חם בשוק  - גובהה 1.85, משקלה 54, עיניה, שערה ועור גופה בצבע שזוף טבעי, וחשבון האינסטגרם שלה מתהדר  ב-708 אלף עוקבים... כנראה שלא בכדי...

רק כשנה לאחר שילדה את בנה, אלכסנדר, היא החלה לעסוק בדוגמנות ומיד עלתה על מסלולי תצוגות האופנה הכי נחשבים עם שאנל, לואי ויטון, גוצ'י, דולצ'ה וגאבנה ומארק ג'ייקבוס.

היא הספיקה להצטלם למגזין ווג האמריקאי, הברזילאי, הגרמני והאיטלקי, והופיעה בקמפיינים של ראלף לורן, כריסטיאן דיור, טום פורד, וגאפ.

ב-2010 החלה ריביירו לדגמן עבור חברת הלנז'רי היוקרתית ויקטוריה סיקרט את קולקציית הכותנה, להצטלם לקמפיינים של חג המולד ולצעוד כמדי שנה בתצוגת האופנה הגרנדיוזית.

בתצוגה האחרונה שהקיימה בחודש נובמבר, כאשר ריביירו קיבלה את הכנפיים של ויקטוריה סיקרט ובכך הפכה למלאכית רשמית, מעין שגרירה של המוצג, ולאחת הדוגמניות המבוקשות ביותר בשוק.


להתראות בחופי אשדוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה