כשאחרי החגים מגיע.. איך לעמוד בכל ההבטחות


להאזנה לתוכן:

ההבטחה הכי ידועה בעולם היהודי היא "אחרי החגים". אנחנו נוהגים לדחות כל דבר אפשרי לאחר כך, אבל מה עושים כשהיום הזה לבסוף מגיע?

 הבטחת ה"אני אשתפר באנגלית\מתמטיקה\היסטוריה" -
ההורים לוחצים והמורים מציקים שתתחילו להניח את הראש בתוך הספרים ולהשקיע, כי זו שנה חשובה ועוד מעט בגרויות וחשוב שתצליחו. אז הסברתם להם בנימוס שעם כל החופשים האלה אי אפשר להתרכז ואחרי החגים תשקיעו. זה הזמן לאזור כוחות ולבקש עזרה מהחבר הכי חכם שלכם ולהראות לכל המבוגרים שיש לכם מילה ולקבל את הציון הטוב ביותר שתוכלו.

הבטחת ה"אני אסדר את הארון\חדר"-
לכבוד החגים היה מצעד של אורחים, הכל התבלגן וגם בין הארוחות לא היה לכם יותר מדי זמן לדאוג לזה. עכשיו כולם הולכים וזה רק אתם, מיטה עמוסה בבגדים ופח מלא בשקיות חטיפים ושטויות. קחו לכם שעה-שעתיים, שימו את כל הבגדים בכביסה (נקיים,לא נקיים- אף אחד לא יתחיל למיין עכשיו) וסדרו אותם ברגע שיחזרו. בינתיים תעבירו סמרטוט קטן, תחליפו למצעים נקיים והכל נגמר. אם תראו רצון והשקעה, תהיו בטוחים שההורים יכנסו באמצע ויעזרו לכם לתקתק את העבודה.
הבטחת ה"אני אמצא עבודה"-
כן, זה לא הגיל שעבודה זה הדבר החשוב ביותר, צריך להנות מהרגע ולהשקיע בלימודים, אבל יש את הבגד ההוא שרצית או המשחק החדש שיצא ועוד רגע משתחררת גלקסי 7 ואייפון 6S וההורים כבר מסרבים לממן. אז הבטחנו אחרי החגים למצוא עבודה זמנית, בשביל לעזור לעצמנו לקנות משהו נחמד. יש המון אתרי דרושים, עם קטגוריות מסוימות לנוער ואפילו אפליקציות לזה. חוץ מהדרך הטכנולוגית, סיבוב אחד בקניון יגרום לכם למצוא לפחות 3 מקומות שיש בהם מודעות דרושים ועם כל הקניונים בעיר הזו - זאת לא בעיה. 
הבטחת ה"אני אגיד לה איך אני מרגיש\ה"-
אתם מסתכלים עלייהם כבר שנה וחצי, דיברתם כמה פעמים והכל היה זורם ונחמד אבל אתם לא בטוחים אם זה הולך לכיוון רציני או שזו סתם ידידות. כל הקיץ ביליתם ביחד בים ובבריכה ובתחילת הלימודים החלטתם לאזור אומץ ולגלות את הרגשות שעל ליבכם, אבל אז הגיעו החגים. זהו, עכשיו אין יותר חופש עד חנוכה והגיע הזמן לנסות ולפתוח את הלב ולהפסיק להתעכב. אי אפשר לדעת, אולי יצא מזה סיפור אהבה סתיווי ומהמם.
בהצלחה !! :)
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה