הביקורת יוצאות מגידרן כדי לשבח את מופע אלקטריסיטי שיעלה במשכן ב6/10:


להאזנה לתוכן:

״...ויהי אור! צבעי ניאון עזים ושלל קסמים שמערבים תיאורה , הופכים את היצירה הזאת למופע מוצלח לכל המשפחה... פרץ אדיר של שמחת חיים, אשליות ויזואליות, תנועה אקרובטית, מוזיקה תוססת... מדבק בשמחה והנאה...״

ענת זכריה , ידיעות אחרונות .


״מדהים! איך עושים את זה?... בלי שום ספק אפשר לומר שהמופע "עיר מחושמלת" של הכוריאוגרף אנתוני היינל הוא מופע תיאטרון מחול יצירתי ביותר שמתאים גם לאנשים וילדים שאינם חובבי מחול. השילוב בין תנועה של השחקנים, וידאו ארט, תעתועים ויזואליים ומשחקי אור ואפקטים מיוחדים יוצר מופע מעניין ומסקרן שיאלץ אתכם לחשוב...״ ווינט

לכתבה המלאה כנסו כאן

״וואו ! פשוט וואו ! מי שלא הולך לראות פשוט מפסיד.

״ ...אנרגיה מחשמלת, קאסט משובח והכוריאוגרפיה לא פחות מגאונית. גם בזירת התלבושות והוידאו ארט עשו שם, באיטליה, מלאכת מחשבת. הופעה מדהימה ויוצאת דופן בייחודה...ילדים בני 5 ו 7 ישבו במהלך המופע מהופנטים ...״ BestForMeBlog , Israel

לכתבה המלאה לחצו כאן

ביקורות מדהימות רקדן, משחק של אורות או אולי וידאו ארט? זו הדילמה של הצופים במופע החדש שהגיע לארץ מאיטליה. לאיזה גילאים הוא מתאים והאם ילדים שלא מתעניינים במחול יהנו? אמא וילדה בת 12 יצאו לבדוק

איך הם עושים את זה?

השאלה הזו נשאלה באולם עשרות פעמים במהלך המופע "אלקטריCיטי" של להקת EVOLUTION מאיטליה שהגיעה בפעם בראשונה לישראל. מדובר בשילוב חדשני של תיאטרון מחול אור שחור, אשליות ויזואליות וריקוד אקרובטי.

אסור למצמץ

למופע לקחתי את בתי בת ה-12, נערה שחובבת את אומנויות הבמה אך לא קל להלהיב אותה. לאורך כל המופע שרובו מתקיים בחושך מוחלט היא אמרה כמה פעמים - "מדהים", והיא לא יחידה. ההרגשה הייתה שלרגע אחד לא נותנים לקהל מנוחה וכל פעם הפתיעו אותנו עם עוד אפקט שאילץ אותנו לחשוב - האם מדובר בתאורה, ברקדן או אולי בוידאו ארט? הכול מאוד דינמי ולרגע אסור למצמץ כדי לא לפספס.

 בלי שום ספק אפשר לומר שהמופע "עיר מחושמלת" של הכוריאוגרף אנתוני היינל הוא מופע תיאטרון מחול יצירתי ביותר שמתאים גם לאנשים וילדים שאינם חובבי מחול. השילוב בין תנועה של השחקנים, וידאו ארט, תעתועים ויזואליים ומשחקי אור ואפקטים מיוחדים יוצר מופע מעניין ומסקרן.

דו שיח מעניין

על הבמה הופיעו שמונה רקדנים בעלי יכולות ריקוד יוצאות דופן. מדובר ברקדנים אקרובטיים, המשלבים טכניקות מחול קלאסי, והצופה מוצא עצמו שוקע בתוך דימוי אנימציה המתרחשת על ידי הרקדנים על הבמה. כמעט לכל אורך המופע לא רואים אותם בכלל כי הכוכבים הגדולים הם בעצם האפקטים המרשימים.

 ואי אפשר להתייחס למופע בלי מילה על המוזיקה המגוונת שהשתלבה בצורה טבעית לקצב של המופע. הפסקול המלווה אותו, החל מתקופת הרוק של שנות ה-70 ("לד זפלין", "סנטנה", דיויד בואי) ועד ליצירות חדשות יותר ("גולדראפ", "רדיוהד", "למב"), מאפשר לצופים להתנתק מהמציאות ולהתחבר לעולם דמיוני.

המופע הוגדר כמתאים לכל המשפחה. ראינו ילדים קטנים בני חמש שחלקם ישנו מצוין בחושך. לדעתי מומלץ להביא ילדים החל מגיל שמונה, אם רוצים שהם (ואתם) באמת יהנו.

ההנאה שלנו הייתה מהדו שיח לאורך כל המופע בין השעה וחצי וגם בנסיעה הביתה עם ההתלבטות איך הם עשו כל קטע. שמחתי לקבל הסברים מפורטים מבת ה-12 שפירטה במקצועיות איך זה עובד מאחורי הקלעים. טוב לדעת שלא סתם עובר תשלום כל חודש למגמת תיאטרון.

 המופע יעלה במשכן האומניות באשדוד ב6 /10 - לפרטים באתר המשכן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה