ילדי ה"אתמול" התרפקו במופע של אתניקס ובוסקילה


להאזנה לתוכן:

אלפי תושבי אשדוד, רובם בגילאי 40 – 60 הגיעו לאמפי באשדוד כדי לחזור בזמן עם להקת הנעורים שלהם אתניקס והתחברו לאותנטיות של בוסקילה.

ראינו באמפי אמש (רביעי) את ילידי העיר אשדוד נפגשים שוב כבפגישת מחזור לא מתוכננת. טמנם לקח לילדי האתמול מעט זמן אבל  לאט לאט הם השתחררו מהפאסון לקול הלהיטים שליוו אותם בימי התמימות והבוסר.

רואי חשבון, אנשי עסקים, אנשי חינוך, פועלים, יזמים ומכל מגוון הקשת קפצו כתלמידי תיכון. רובם הכירו האחד את השני מתקופת "אשדוד הקטנה" של שנות ה-70 עד ה-90, בה כולם הכירו את כולם, מה שהוסיף גוון מקסים לחוויה.

קודם לאתניקס הפתיע שמעון בוסקילה במופע שכולו שידר כיף לאלפים. על בוסקילה אף אחד מהקהל לא גדל אבל על האותנטיות שלו בהחלט כן. הקהל התחבר אליו מיד ונתן לו את כל הכבוד הראוי.

בשעה 22:00 בדיוק עלתה על הבמה להקת אתניקס עם זאב נחמה האגדי (כבר בן 54) שמודיע לקהל שנראה בעיקר יושב על הכיסאות שהם לא יישארו לשבת עוד זמן רב.

ואכן אין חכם כבעל ניסיון - הקהל האשדודי איבד את נימוסיו האנגלים עם הישמעו הלהיטים: "קטורנה מאסאלה", "ב.מ.וו שחורה", "תותים", "ג'סיקה" ועוד רבים אחרים שהפכו את האמפי למסיבת ריקודים של ממש.


נחמה בן ה54 התפרע על הבמה כאילו חזר במכונת זמן, הקהל נהר לקדמת הבמה והשומרים הקשוחים וויתרו על החוקים היבשים.

70 ש"ח מחיר כרטיס ממוצע, אווירה ביתית ונוסטלגית ובעיקר הרבה כיף  - פראייר מי שלא בא.
 צילום: חן בוקר

  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה