טו' באב באשדוד- לילה לבן מיוחד וססגוני


להאזנה לתוכן:

מופעים, הצגות, סרטים, מסיבות חוף, אמני רחוב, ריקודי עם, שירה וציבור ועוד עשרות אירועי תרבות בלילה לבן אחד ומיוחד. 30/7, טו' באב- חוגגים אהבה כל הלילה באשדוד!

הלילה הלבן של אשדוד - חג אהבה

המופע של אשדוד בחג אהבה, לילה לבן. ערב תרבותי עשיר ומגוון אשר יתקיים בכל רחבי העיר עם מופעי תרבות רבים ומגוונים. לכל זה יצטרף לילה לבן במאמאנט כדורשת, המשחקים בחוף הקשתות ( מסעדת אידי בחוף ) במגרשים המוארים. 

במסגרת כך התאריך שנבחר הוא חג אהבה, אין תאריך טוב מזה והאירועים הותאמו לחגיגה הגדולה שתתקיים ברחבי העיר. כך חוגגת העיר הגדולה אשדוד לילה מיוחד לבן לילה אהבה המיוחד במינו בארצנו.

החגיגות ייפתחו מוקדם מאוד וייחלו עם מסיבה לקטנטנים ויסתיימו אי שם לתוך הלילה עם מגוון הופעות ופעילויות תרבות. רצועת חוף ים, מוזיקה, בריזה, ריקודים, מסיבת זומבה שאנטי, מתחמי פעילות ספורט מיוחדים ועוד. תתפלאו, באשדוד לא מדמיינים, אלה מקיימים בדיוק את מה שאחרים חולמים.

חוגגים לתוך הלילה- מופעים, הצגות,סרטים ומסיבת חוף

אירועי התרבות של אשדוד ייחלו לפעול במסגרת טו' באב. באגף האירועים החליטו השנה לקיים את הלילה הלבן בטו' באב ולקיים אירועי תרבות רבים ומגוונים לכלל האוכלוסייה התקיימו במוסדות התרבות השונים בעיר, הופעות, מוזיקת עולם, תערוכות במוזיאון לאומניות אשדוד, מדרחוב רוגוזין הססגוני יהיה פתוח וזוגות שירצו לראות סרט על מסך ענק מטר מחוף הים יוכלו להגיע להקרנה מיוחדת וללא תשלום.

 קומזיץ עם עינת שרוף

יום חמישי 30/7 בשעה 21:00, חוף הקאנטרי

עינת שרוף, מלכת השירה בציבור החזירה את הכיף של פעם, שירה מסביב למדורה עד השעות הקטנות של הלילה. השנה היא אירחה את משה להב ומופע הטיש הגדול לערב שכולו חגיגת שירים ישראלים אהובים על חוף ימה של אשדוד. כשמאות מתושבי העיר מצוידים בכסאות חוף, שתיה והמון מצב רוח, שרו ורקדו על החול ברגליים יחפות שירים ישראלים מכל התקופות ומכל הסגנונות, החל בקלאסיקות של אהוד מנור ונעמי שמר, דרך הלהיטים של כוורת ובנזין ועד לשירי שימי תבורי, אייל גולן ועוד רבים אחרים.

המיקום הוא המיוחד ביותר במדינת ישראל, אשדוד, בקרבת שפת הים, בריזה ים תיכונית, מדורה גדולה, ומסביב לפידים בוערים נותנים את האווירה הקסומה, ויחד עם המוזיקה הישראלית יוצרים את הקומזיץ הישראלי האמיתי, רגעים אשר מחזירים את הוותיקים לימי העבר ומוציאים את הצעירים מבילוי המועדונים, ומגיעים לשיא כאשר הבמה הגדולה נותרת ריקה, עינת שרוף יורדת מהבמה אל הקהל שלא נותר אדיש ומתחיל לרקוד ללא הפסקה.

לפני כ 4 שנים התחילו באשדוד עם המופע שמצליח בכל שנה למשוך אליו המונים רבים אשר רוקדים ושרים עד השעות המאוחרות. האירוע הפך כבר להיות אייקון של אוהבי השירה בציבור

מלכת השירה בציבור מחזירה את הכיף של פעם, שירה מסביב למדורה עד השעות הקטנות של הלילה.

ערב שכולו חגיגת שירים ישראליים אהובים על חוף ימה של אשדוד.

נא להצטייד בכסאות חוף, לבוש חם והמון מצב רוח.

כרטיסים בעלות 50 ₪ בקופת בית יד לבנים 08-8545833/4

 

"נוף ילדות"- קפה תאטרון להקת ציפורי שיר

יום חמישי 30/7 בשעה 21:00, בית יד לבנים

להקת ציפורי שיר, במופע נוסטלגי של מיטב הקלאסיקות במוזיקה הישראלית שרה ומבצעת שירים בעיבודים ייחודיים של שלום אוחיון. לוקחת אותנו למסע בזמן הארץ הישראלי אל תקופת פסטיבלי הזמר ואל נוף ילדותינו. שירים כמו: ליל חנייה, חייך וחיי, אדם בתוך עצמו, פתאום היום פתאום עכשיו, נח, שיר לערב חג, וכמובן הישיבה סביב שולחנות, כוס יין, כיבוד קל ואווירה אינטימית.

כרטיסים בעלות 25 ₪ בקופת בית יד לבנים 08-8545833/4.

 

מופע פלמנקו

A Simple vista   ישראל/ספרד - בית יד לבנים - החל מהשעה 20:00

מופע פלמנקו חדשני ומרגש - יצירתן של אדוה ירמיהו ועדי מובדט ""La Piconera

שיתוף פעולה של אמנים מישראל וספרד.

גיטרה וניהול מוסיקלי: "el Fyty" (ספרד) שירה: יהודה 'שוקי' שויקי

אומן אורח - קונטרה בס: עפרי יבזורי

כרטיסים בעלות 50 ₪ קופת בית יד לבנים 08-8545833/4  

מדרחוב רח' רוגוזין יום חמישי החל משעה 19:00 – 23:00 -ממרכז קנדה עד פינת יצחק הנשיא.

אמני רחוב, נגנים, הרכבים מוסיקליים, דוכני אמנות סדנאות יצירה, במת מופעי מוסיקה לצעירים, הרכבי ביג בנד ועוד,פסלים חחים, במה מרכזית עם הופעות מתחלפות,מתחם משחקים של פעם ועוד . מדרחוב ססגוני שמח וצבעוני. הכניסה חופשית.

חוף י"א – סרט  על מסך ענק – כניסה חופשית

מסך ענק עליו יוקרן הסרט אשר ממוקם בקרבת חוף הים נותן אפשרות נוספת לבילוי קצת אחר בלילה הלבן של טו באב באשדוד.

 קולנוע פתוח – חוף רובע י"א החל מהשעה 21:00

הקרנת הסרט טיפשים ללא הפסקה ,הקרנה על גבי מסך קולנוע ענק בחוף ימה של אשדוד.  

ללא תשלום

פארק אשדוד ים-ריקודי עם

פארק המשתרע על כ-200דונם כולל בתוכו את האמפיתיאטרון הגדול ביותר בישראל, שטח הפארק הוא על גבעה ולה שתי פסגות: באחת ישנה נקודת תצפית מרהיבה וספסלי ישיבה והפוגה לשעות אחר הצהריים והערב, ובשנייה תצוגת סלעים ייחודית של אבני ארץ ישראל המוצבים מסביב לכיכר קטנה. מרבצי הדשא, מסלולי ההליכה והשביליםהמטופחים מאפשרים למשפחות וליחידים להתהלך בנוחות בכל שטחי הפארק ולשלב בזמן השהייה פעילות גופנית במתקני הספורט, פעילות כייפית במתקני השעשועים, פעילות ספורטיבית במגרשים השונים.

ריקודי עם בפארק אשדוד ים

זה הזמן לרקוד ביחד בטו באב עם שירי א"י היפים והרומנטיים עם השקיעה והבריזה הים תיכונית – ערב מושלם

יום חמישי בשעה 19:00 עד 21:30  הרקדה גדולה/
 

מוזיאונים- כניסה בשקל

2 מוזיאונים

עוד הצעה לבילוי זוגי סיור במוזיאוני אשדוד בין תערוכות מדהימות ומיוחדות המוצגות בימים אלה במוזיאונים באשדוד .


מוזיאון לתרבות הפלשתים  ע"ש קורין ממן 

עולמם של הפלשתים- ראשיתה ואחריתה של התרבות הפלשתית. מי היו הפלשתים? מה אנו יודעים אודותם? מדוע הגיעו לארץ כנען, כיצד נקלטו ומה עלה בגורלם?

תצוגת הקבע מספרת את סיפורו של עם המוכר לנו מסיפורי התנ"ך ושהשאיר את חותמו באתוס הלאומי יהודי. אוצרת: גלית ליטני.

* סירי מולדת- זכרונות ממטבחה של סבתא

תערוכה בגלריה לתערוכות מתחלפות המאפשרת הצצה לסיפורי מטבח, מתכונים, כלים שעברו מדור לדור ומאוזן לאוזן. אוצרת: יעל ויזל. אוצרת משנה: שרה שחק

 

מוזיאון אשדוד לאומנות

׳הים האחרון- אמנות ישראלית והים׳

 

תערוכה רחבת היקף המבקשת לבחון את הופעתו של הים התיכון באמנות הישראלית העכשווית בזיקה להיסטוריה של האמנות המקומית. בתערוכה מציגים למעלה מ-30 אמנים

בתערוכה מוצגות יצירות מתחומי מדיה שונים באמנות הפלסטית - צילום, וידאו וציור.

 

אוצרת: רוני כהן בנימיני

 

כיכר המשכן לאומנויות הבמה אשדוד- חוגגים בכיכר

כמו בשנים הקודמות, בכל יום חמישי בין השעות 19:00-21:30 במהלך החודשים יולי אוגוסט, כיכר העיר שברחבת המשכן תארח הרכבים מ"אקדמא" קונסרבטוריון אשדוד, קרקס CircusArt" " האשדודי ומופעים מוסיקליים של הרכבים מקומיים. ביום חמישי האחרון גדשו את הכיכר מאות אנשים שנהנו מהמתרחש.
 

המופעים שיתקיימו מחר במסגרת לילה לבן:

קרקס בכל שבוע בשעה 19:00

19:30-20:15 - אקדמא

20:30-21:30 - ענבל בן שטרית

21:45-22:45 - מוצ"ש

כניסה חופשית

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה