חמישי הקרוב- ענבל בן שטרית במופע לטיני ב"כיכר" המשכן לאמנויות הבמה


להאזנה לתוכן:


ענבל בן שטרית (28 וחצי) מאשדוד תופיע בחמישי הקרוב 30/07 ב"כיכר" (רחבת המשכן לאמנויות הבמה) כחלק מאירועי קיץ 10 באשדוד. בן שטרית בוודאי זכורה לכם מהשתתפותה בתוכנית הריאליטי "X פקטור" שם הגיעה לשלבים מתקדמים. ראיון של לפני הופעה.

בן שטרית חיה ונושמת את תחום המוזיקה מזה 10 שנים- שרה ומנגנת על גיטרה, קלידים ותופים. כבר בגיל 12 קיבלה מתנה ליום הולדתה גיטרה מהוריה והחלה לנגן לפני שמיעה. בגיל 17 הופיעה באירוע משפחתי ומאז הבינה שזה זה.


איך זה מתחבר? המראה המחוספס שלך עם הקול העדין?
"אני לא ממש יודעת מה לענות מניחה שיש במראה החיצוני שלי מעין מגננה. גם אני לפעמים שומעת את עצמי ולא מבינה מאיפה יוצא הקול העדין והשברירי הזה. מניחה שהשילוב של השניים עושה את העבודה".

מה צפוי למי שיגיע לצפות וליהנות מההופעה שלך בכיכר?
"בגדול אני עובדת עכשיו על מוזיקת עולם, בינלאומית. הרבה בספרדית, לועזית, בסגנון סלסה. בכיכר תהיה הופעה צוענית- קובנית. אופיע יחד רונן הרוניאן ויניב רויסקי. ההופעה תימשך קצת יותר משעה וצפוי להיות מאוד שמח ומרגש. יהיו גם חומרים שלי מקוריים וגם קאברים מעניינים ומפתיעים".

מה קרה איתך מאז אקס פקטור?
"הגעתי שם לשלב טוב מתקדם (נותרנו ארבע בנות) וזכיתי אפילו לכתבה במגזין "לאשה". מאז היו לי המון הופעות יחסית, הוצאתי סינגל משלי והחלטתי לגנוז אותו די מהר אחרי ששחררתי אותו. הוא נקרא "לא שם" ודי הרגשתי שהוא באמת לא שם. הייתה לרגע תחושה שאני חייבת לנצל את '15 דקות התהילה' מה שמהר מאוד התברר כלא נכון לקריירה שלי. מעדיפה שנים של עבודה קשה ותוצאות אמיתיות ומספקות.

מה בעתיד?
"אני מאוד מאמינה ומתכוונת להוציא אלבום שכולו תפילות מהמקורות. יוצא לי להופיע הרבה בקרב קהל נשים בלבד- התחברתי לכמה רבניות מאוד מרגשות. מעבר לזה אני מופיעה ומאוד מתחברת ללטיני- כאמור זה יהיה המופע בחמישי".

בשנה שעברה הופעת בפסטיבלים בעיר, נכון? איך היה?

"השתתפתי בעבר בערבים של במות פתוחות אבל מאוד התלהבתי מהפרגון. פנו אליי והופעתי גם בפסטיבל הבירה וגם בפסטיבל היין. היה שם איזה ריגוש- חודש אחרי "צוק איתן", לעמוד מול 10 אלף איש בפסטיבל הבירה ומול פחות אבל מאוד שמחים ורוקדים בפסטיבל הבירה. כיף שממשיכים לפרגן ומקווה שנהנה בחמישי הקרוב".

(תמונות: מעמוד הפייסבוק של ענבל בן שטרית)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה