זעזוע בקרב עובדי הנמל - נתניהו משווה בינהם לבין החמאס


להאזנה לתוכן:

בסרטון תעמולה שפרסם הליכוד עם ראש הממשלה, הם הסיתו את הציבור לשנאת עובדי הנמלים באמצעות נתונים מעוותים (מחלק תה מרוויח 60 אלף שקל לפני בונוסים ועובד 3 שעות) הם השוו בין עובדי נמל אשדוד לבין מחבלי חמאס

הסרטון מצולם כקבוצת תמיכה בה יושבים: "עובד בנמלים", "עובדת ברשות השידור", "בעלי חברת סלולר לשעבר" ו-"מחבל בחמאס" – שנפגעו מנתניהו  ולכן הם אלו שצועקים רק לא ביבי.

הסרטון רצוף בעיוותי נתונים והסתה במטרה להציג את אלו שמתנגדים לנתניהו כאוייבי המדינה.

כך מוצג עובד נמל בשם "שייקה, שהוא ראש מחלקת תה בנמל שהיה מרוויח 60 אלף שקל בחודש לפני בונוסים ועובד רק 3 שעות... אבל בגלל מדיניות נתניהו הוא  עכשיו בבית התמחוי...וצריך לעבוד יותר (כמובן שאין שום נתון אחד אמת מתעמולה זו)

וכך אומר שייקה - "אחרי הרפורמה של נתניהו פתאום הייתי צריך לעבוד ולתת שירות לציבור"(אגב שוב מטמטמים את הציבור - אין עדין רפורמה).

באותה נשימה מוצג איש החמאס שכאילו הובס ע"י ביבי ולכן הוא בבית תמחוי יחד עם עובד הנמל ועובדי מדינה נוספים (אגב אין שום גורם שטוען שניצחנו את החמאס)

בסיום הסרטון אומר נתניהו לציבור להמשיך לבחור בליכוד כדי להמשיך ולנצח אותם (את עובדי המדינה והחמאס)

שלומי - עובדי נמל אשדוד שרובם הגדול לוחמים ומשרתים במילואים, פנו אלנו בעקבות הסרטון כשהם פגועים עד מעמקי נשמתם –

"עכשיו אנחנו מתחילים להבין את אנשי השמאל שנתניהו מסית נגדם באמצעות הפצת שקרים וגורם לעם לשנוא אותם באמצעות הצגתם כאוייבי הציונות והמדינה".

רון - "האיש דמגוג ברמה הכי נמוכה - אולי זה בדיוק מה שהוא עושה עכשיו עם איראן...לך תדע... אחרי השקרים וההסתה נגדנו...אני כבר לא יכול להאמין למילה אחת שהוא מוציא מפיו" 

דוד - "נתניהו נכשל מול החמאס אז הוא מנסה להיות גיבור על עובדי המדינה שלא יכולים להשיב לו....אנחנו אשדודים, עלינו הוא לא יכול לספר שהוא מתמודד מול החמאס, הוא חזק בדיבורים ורופס במעשים....אנשי הבטחון אומרים שצוק איתן נגמר בתיקו....איזו בושה של תיקו...."

הרצל: "האיש יצא מדעתו –לאחר שהוא הפקיר את תושבי אשדוד ואת אזרחי המדינה לחמאס, לטייקונים ולבנקים  הוא הופך לגיבור על  עובדי המדינה ומסית את הציבור נגדם כאילו הם הבעיה של ישראל ולא יוקר המחיה והדיור, כאילו הם עושקים את הציבור ולא הבנקאים. צריך להיות אדם עלוב כדי להציג אותנו כאויבי המדינה"

שרה - "פעם אחת ביבי ממציא אויבים ופעם שנייה הוא ממציא שהוא ניצח אותם". 

מהליכוד נמסר בתגובה לסרטון:

"מדובר בתשדיר שסוקר כמה מהישגי הממשלה.

לא הייתה שום כוונה להשוות מישהו לחמאס ולא לפגוע בעובדים רבים ומסורים. הסרטון לא ישודר יותר ואנו מתנצלים אם מישהו נפגע".

הסרטון :

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה