בהוקרה ובאהבה- ערב הוקרה למתנדבי הרשות


להאזנה לתוכן:

אחד מימי השיא שמתקיימים ברשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות במהלך חודש דצמבר שהוגדר כחודש הבינלאומי במאבק בסמים ובאלכוהול הוא ערב ההוקרה השנתי בשיתוף עיריית אשדוד ו"עיר ללא אלימות" למתנדבי הרשות בדגש על מתנדבי סיירות ההורים וסיירת "סבא-בא" . את הטקס המכובד הנחתה מנהלת התוכנית "עיר ללא אלימות" הגב' דבורית זהבי

"ערב זה הינו הבמה לנו כרשות להודות למתנדבים אשר עושים במהלך כל השנה ותורמים מזמנם לכלל תושבי העיר גם בזמנים קשים, במבצע "צוק איתן" בקיץ האחרון פעלו רבים ממתנדבי הרשות וסייעו במערכים העירוניים," כך פתחה בברכתה את הערב מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות –אשדוד הגב' סימונה מורלי.

בערב זה כיבדו את המתנדבים ובני משפחותיהם ,מובילי העיר בנושא הביטחון וההתנדבות. ביניהם מנהל אגף חירום וביטחון אל"מ במיל' מר אריה איטח ששיבח את המתנדבים הרבים והאיכותיים, "מתנדבים יקרים, תודה על שהנכם מהווים כוח רב למערכי האכיפה בעיר ונמצאים בכל שבוע בפעילות", מנהלת היחידה להתנדבות הגב' חנה בן איון ומר מיקי בן עזרי ראש מנהלת רבעים י'-יג' אשר גם פעיליו לוקחים חלק בפעילות הסיירות הרביעיות שהוקמו בשיתוף המנהלות ברובעים.

את ברכת המתנדבים נשאה הגב' אנג'לה שוקרון מתנדבת וותיקה ומתמידה ובמילים חמות סיכמה "אל תטילו ספק בכך שקבוצה של בני אדם חושבים ומחויבים יכולים לשנות את העולם".

את שלב הברכות סיכם רכז הסיירות מר שי נקש שהופתע ע"י המתנדבים בתעודת הוקרה שהוענקה ע"י שמוליק דואק, מוותיקי המתנדבים בסיירת, "בערב זה התודה היא לכם, אנו מחלקים תעודות הוקרה ולא הצטיינות זאת מאחר וכל אחד ואחת מכם מצטיין!".

הערב רק החל בתום טקס חלוקת תעודות ההוקרה למתנדבים של סיירות ההורים וסיירת סבא-בא ובהמשכו נהנו המתנדבים מהרצאתה מלמדת ומעניינת של אורי גדס בנושא השפעת האלכוהול על בני נוער, ולקינוח חתמו את הערב בשירה בציבור עם הזמרת רויטל טל.

ועד לערב ההוקרה הבא, תוכלו לפגוש את  סיירות ההורים וסיירת "סבא-בא" בשטח במהלך כל השנה.

תודה לכל מי שאירגן ולקח חלק בערב זה.

להצטרפות לסיירות ניתן לפנות לשי ,רכז סיירת הורים עירוני   054-3220939

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה