בנות, לך תבין אותן..


להאזנה לתוכן:

בנים אוהבים פחות "לחפור" בכל הנושא של האהבה והשלכותיו, מבחינתם כל עוד הם נהנים יחדיו זה מספיק. בנות מעדיפות שהפגישות ילוו בטבלאות גראפיות צבעוניות שמציגות התקדמות מתונה ועקבית של הקשר..

אל- תתעלמו מהמראה החיצוני שלה>

בנות משקיעות במראה החיצוני שלהם כי הן אוהבות את זה והן עוד יותר אוהבות לקבל מחמאות על כך, אז בבקשה אל תתקמצנו! אולי אתם לא יודעים אבל מילה טובה ישר תרים לזו שמולכם המצב רוח ותהפוך אותה למאושרת. וכמובן אל תזניחו את עצמכם כי תכלס אין דבר שיתסכל יותר את החברה המסכנה שלך כמו חולצה שמדיפה ניחוחות של אימון כדורגל, שמלוות במכנסי גלישה צבעוניים וזועקים ובנוסף לכל זה סנדלים עם גרביים.הרי בנות משקיעות בעצמן למען עצמן, אבל גם למען הבן זוג שלהן. כך שאם הבת זוג שלךתרגיש שאכפת לך וגם אתה משתדל להיראות במיטבך בכל פגישה , היא תרגיש מצדך אכפתיות ומחוייבות לקשר

במקום זאת- היו מודעים לעצמכם>

אנחנו לא מאלצות אתכם חלילה לרכוש סדרת טיפוח חדשה לגבר של חברה זו או אחרת, רק מבקשים שתהיו מודעים לעצמכם. זה מתחיל ואף יכול להסתכם בקטן, תתאימה חולצה למכנס, אל תלבשו גופיות ישנות שלסבא ותזכו כבר את הגרביים מלאי החורים. אנחנו אפילו ממליצות שתקריבו את עצמכם למשך כמה שעות ותצאו לשופינג עם אבא או החברה. זה יהיה מייסר וארוך, אבל גם ישתלם לכם לאחר מכן. דאודוראנט אגב הוא כבר לא המלצה, אלה נקודת מוצא.

 

אל- תימנעו משיחות ארוכות>

כשזה נוגע לאהבה, בנות נוהגות לחפור ולהתחפר,אך בנים לעומתן אוהבים פחות לדון לטחון את כל נושא האהבה והשלכותיו. מבחינתם כל עוד עושים צחוקים, נפגשים ונהנים יחדיו זה מספיק לגמרי. אבל בנות, מעדיפות שהפגישה תלווה בטבלאות גראפיות צבעוניות שמציגות התקדמות מתונה ועקבית של הקשר.. אין מה לעשות, אחד הדברים שמקשים במיוחד על בנות בקשרים זוגיים הוא שהבחור פשוט מעדיף לדבר על הקשר כמה שפחות. שאלות כמו "האם יש לזה עתיד?" או "לאן זה מתקדם?" מלחיצות בנים, מעצבנות אותם ובעיקר לא זוכות לתשובה שתספק בנות. המצב שנוצר הוא שהצד השני נותר בתחושה של חוסר ודאות שמערערת אותו אף יותר. לכן בשום פנים ואופן אל תימנעו מלנהל כל שיחה שאינה קלילה בהכרח, כי אחרת בת הזוג שלכן תבין בסופו של דבר שאינכם לוקחים את הקשר  ואותה ברצינות ומחפשים רק מישהי להעביר את הזמן איתה.

מקום זאת – תביעו רגשות >

בפעם הבאה שהחברה שלכם מנסה ליזום שיחה כזו, תראו לה שגם לכם זה חשוב. אנחנו בטוחות שבהתחלה זה יהיה קצת מביך. אבל בכל זאת, אם אתם אוהבים אותה ומעוניינים שהקשר יצליח אז כדאי שתנסו להיפתח יותר. תתחילו בכך שתגידו לה מה אתם מרגישים, אתם לא חייבים לצטט את אדוארד מ"דימדומים" אבל מספיק לומר לה בתמציתיות שכיף לכם איתה, שהיא מעניינת אתכם או חלילה שאתם אוהבים אותה. זה יגרום לה להיות רגועה הרבה יותר לגבי המשך הקשר ואתם תרוויחו שקט נפשי מכל העניין.

  

אל- תזלזלו >

אין דבר שמעליב בנות יותר מאשר זלזול, את זה אתם כבר אמורים לדעת בשלב הזה של הכתבה. ולא, זה לא שאתם צריכים לקנות לה טבעת יהלום מידי יום רביעי, אבל אם ביום הולדת שלה לא ארגנתם כלום (אפילו לא פיקניק דל תקציב), דעו לכם כי אתם מובילים את הקשר שלכם לאבדון. אף אחד לא אוהב להרגיש שמזלזלים בו ואדי שלא בקשר זוגי, ועל אחת כמה וכמה לא בחורה בקשר זוגי.

במקום זאת – תתאמצו >

השקעה,השקעה ועוד פעם – השקעה. אם תשקיעו מעט (או הרבה) מאמץ בחברתכם החמודה, תוכלו לראות במהרה שזה מביא לתוצאות יפות . קצת כמו להשקיע בבוקרה, רק עם סיכון גדול יותר, כי בכל זאת בנות יכולות להיות מאוד לא צפויות לפעמים) אבל כשזה משתלם זה משתלם בגדול.

אל- תהיו אובססיביים >

ככל שתראו לה שאתם רוצים אותה יותר, כך היא תרצה אתכם פחות. זה אמנם נשמע מעוות, אך כך עובד המוח האנושי. תחשבו רגע שהמצב היה הפוך, לו היא הייתה מחזרת אחריכם ללא הרף, קונה לכם מתנות ומצלצלת שבע פעמים ביום, ודאי הייתם מאבדים את העניין בה. לכן חשוב מאוד שתביעו אהבה כלפי בת הזוג שלכם אבל שעדיין תזכרו לבדוק במקביל כי אהבתכם אינה נהפכת לאובססיה, למשהו שאתם מתעסקים בו ללא נחת ואף זונחים את תחביביכם האחרים – כדאי שתדליקו לעצמכם אור אדום. לא ככה קשר זוגי בריא מתנהל.

במקום זאת – תנו לה ספייס >

אם תקטינו קצת את תדירות השיחות, ההודעות וכרזות ההערצה בבניין מול החלון שלה, כך תוכלו לחזות תפועה מדהימה - היא תתקרב אליכם חזרה. אין מה לעשותף לפעמים מעט אדישות יכולה לסייע לכם להחזיר קשר שקצת ירד מהדרך הנכונה. על שעליכם לעשות הוא לספק לה מעט אוויר לנשימה והיא כבר תחזור אליכם במהירות האור. זה חשוב ואפילו בריא עבורכם, ולשם שינוי אתם תנוחו והיא תתאמץ' קצת.

 

אל – תהיו חטטניים >

העובדה שהיא הפסיקה לידע אתכם על כל שנייה שהיא יוצאת מהבית, או עם מי היא בקשר בבית ספר, או מסרבת לתת לכם את הטלפון שלה סימן שניהייתם חטטניים מידי, חודרים לפרטיות מידי. וכן יש סיסמא כזו "בין אנשים קרובים לא אמורים להיות סודות" אבל מי בהכרח אמר שיש סודות? בנות רבות אוהבות להשאיר תהיות, מקום לשאלות, שלא תדע הכל עליהן. כי אם תדע הכל אודותיה היא תתחיל לשעמם אותך, אתה כבר תצפה מראש כל תגובה שלה ומשפט שלה וזה ישעמם אותך ויביא לאבדון הקשר. בנוסף יש בנות שעושות את זה מעניין של פרינציפ, זה לא שהיא נתנה לך את הטלפון או שאלתה אישור לפני (אפילו אם כן אל תהיה בטוח שזה שהיא אישרה לך לא אומר שהיא בהכרח רוצה בזה) אז היא מתנגדת לזה רק כי היא פשוט לא רוצה שתעשה את זה, שהיא מרגישה שאתה חודר לפרטיות מידי. גם תחשבו אתם מול עצמכם – גם אם תמצאו שם דבר מה שיציק לכם, למה זה יהיה טוב? נכון שזה רק יסחסך בניכם? אז למה אתם עושים את זה? האם אתם מחפשים מקום לריב? אם כן אז משהו לא בסדר כאן.

במקום זאת – תנו לה ספייס >

כן כן נזכיר זאת שנית, תנו לה את ההרגשה שאתם לא מעיקים מידי, חטטניים, וחודרים לפרטיות, שלא מעניין אתכם עם מי היא יושבת בכיתה  או למי היא עזרה בשיעור לשון (אפילו אם כן תנסו להסתדר בלי המידע הזה)  אם לא תתעניינו עד לפרטי פרטים מה היא עושה כל שנייה היא תרגיש שאתם מאמינים בה, וזה יחזק את הקשר שלכם. פלוס היא גם תרצה לספר בעצמה אם תחליט נכון לשות זאת.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה