חברת Cal חונכת את מוקד השירות החדש באשדוד – המוקד יעסיק כ- 140 עובדים


להאזנה לתוכן:

מוקד שירות הלקוחות של Cal, השלישי במספר, יפתח באופן רשמי בשבוע הבא (18.9) באשדוד בנוכחות ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל Cal דורון ספיר

בהקמת המוקד החדש של Cal בפארק המדע שבאזור התעשייה של אשדוד הושקעו כ-3 מיליון שקלים והוא החל לעבוד במהלך מבצע 'צוק 'איתן' במתכונת פיילוט.

חברת Cal   הגיעה לאשדוד לאחר פעילות אינטנסבית של אגף תעשייה ותעסוקה אשר פנה לחברה והציג בפניה את היתרונות של העיר אשדוד אשר  מהווה עיר מטרופולין עם גישה מהירה  לכביש 4 כביש  6 ורכבת ישראל מהווה פוטנציאל אדיר גם בזכות המשאב האנושי הקיים בעיר של צעירים אקדמאיים הלומדים במכללות ואונברסיטאות ויכולים לשלב את העבודה עם הלימודים.

במסגרת המוקד החדש אשר יעניק שירות לקוחות, צפויים נקלטו כ-140 עובדים רובם תושבי העיר אשדוד, סגל העובדים הינו צעירים אחרי שירות צבאי, סטודנטים וזוגות צעירים.

 העובדים עברו קורסי הכשרה מתאימים, מועסקים במשמרות ומעניקים שירות כלל ארצי. המוקד השלישי של החברה הצטרף למוקד הראשי בגבעתיים, ולמוקד הטלפוני במודיעין עלית בו מועסקות כיום כ-150 נשים חרדיות.

בCal  הדגישו כי הנהלת החברה רואה חשיבות עליונה בפיתוח אזור הדרום ובמתן מקומות תעסוקה חדשים באזור. בחברה הדגישו כי המוקד החדש שהתחיל לעבוד במתכונת פיילוט במהלך 'צוק איתן' , נפתח תחת אש ומטחי טילים, ועם זאת העובדים והמנהלים עברו את תהליך ההקמה וההכשרה באופן מצויין.

דורון ספיר, מנכ"ל Cal: " למוקד השירות באשדוד תפקיד משמעותי במתן שירות ללקוחות החברה ובהרחבת ההיצע התעסוקתי בעיר אשדוד ובאזור הדרום. דווקא בתקופה מורכבת זו, בסיום המבצע "צוק איתן", כשחיזוק כלכלת הדרום וייצור מקומות עבודה חדשים באזור הינם משימה בעלת חשיבות עליונה, Cal הכשירה עשרות עובדים המשתלבים כעת בעולם הפיננסי, ובעתיד יוכלו להתקדם לתפקידים בכירים או ניהוליים בתחום".

ספיר הוסיף כי "מטרתנו בהקמת המוקד החדש  להעניק מענה מהיר, אדיב ומקצועי לקהל לקוחותינו".

ד״ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד :הצטרפותה של חברת Cal, הינה חיזוק משמעותי לאשדוד המצליחה בשנים האחרונות למשוך מפעלים וליצור מקומות תעסוקה חדשים בעיר. זאת גם בזכות חזון ותוכניות עבודה מפורטות בנושא תעשייה ותעסוקה. אגף תעשייה ותעסוקה בעיריית אשדוד, נמצא בימים אלה במשא ומתן מתקדם עם מפעלים וחברות נוספות המביעות עניין במעבר לעיר אשדוד, אני סבור שבסוף התהליך חלקם יעברו לאשדוד. אין ספק שלאחר מבצע "צוק איתן" המסר כעת בפתיחת מרכז שירות נוסף הוא צוק כלכלי איתן לאשדוד. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה