התנאי לעבודה בנמל אשדוד: בלי קרובי משפחה. במקביל עובדי הנמל שברו שיא ביעילות וזכו לשבחים


להאזנה לתוכן:

מי שרוצה להתקבל לעבודה בנמל במכרזים הקרובים חייב להצהיר שאין לו קרבה משפחתית לאף אחד מעובדי הנמל ובכל דרגת קרבה. כך הורה דירקטוריון נמל אשדוד.
לפי נתוני הרשות, כ־40% מכ־1,300 עובדיו יש קרובי משפחה בחברה. במקביל להודעה (וכמובן בלי קשר), בנמל אשדוד שברו היום שיא תפעולי בערך הגבוה ב-40% מהביצוע בטרמינלים מובילים באירופה

דירקטוריון נמל אשדוד הורה להנהלת הנמל להוציא בשבוע הקרוב מכרזים לאיוש ארבע עמדות מפתח בנמל: סמנכ"ל כוח אדם, סמנכ"ל התפעול, חשב החברה וראש מחלקת התפעול של הנמל.

התנאי המקדמי לכל המכרזים הוא שהמועמד חייב להצהיר שאין לו קרבה משפחתית לאף אחד מעובדי הנמל ובכל דרגת קרבה.

שוברים שיא:
בנמל אשדוד שברו היום שיא תפעולי, עם עגינתה של אוניית המשא "YM UTILITY" שאורכה עומד על 336 מטר.
כ-175 פעולות מכולה בוצעו בשעת אונייה, במשמרת השיא, בערך הגבוה ב-40% מהביצוע בטרמינלים מובילים באירופה. חברת הנמל זכתה לשבחים בשל כך מהלקוח.

מנכ"ל נמל אשדוד, יצחק בלומנטל מסר: " זו התשובה הציונית והצטרפות של עובדי הנמל בעורף למאמץ המלחמתי שניהלו חיילי צה"ל בחזית. הנמל המשיך לאורך כל השבועות האחרונים בפעילות אינטנסיבית של קליטת אוניות משא ופירוק סחורות ושחרורם מהרציפים. הפעילות התרחשה לעיתים גם תחת ירי רקטות לעיר אשדוד, אבל בזכות המסירות והמחויבות של העובדים לנמל, הצלחנו לעמוד במשימות, ושמרנו את השער הימי של מדינת ישראל פתוח".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה