ניצולת שואה חולת אלצהיימר הלכה לאיבוד באזעקה של הלילה - חבורת נערים איתרו אותה


להאזנה לתוכן:

בת 80, ניצולת שואה חולת אלצהיימר, יצאה מביתה אתמול בלילה בעקבות האזעקה שהופעלה בסמוך אחרי השעה 22:00. סמוך לחצות, נערים שראו אותה משוטטת ברובע הסיטי, ניסו לברר את פשר מעשיה ברחוב, כשהבינו שהקשישה במצוקה הם הזעיקו את המשטרה

סיפור עם סוף טוב בין האזעקות - חולת אלצהיימר, קשישה ניצולת שואה בת 80, יצאה מביתה אמש לאחר האזעקה בסמוך לעשר בלילה. בגלל מחלתה היא איבדה את דרכה ומרובע י', רובע מגוריה, היא הגיעה לרובע הסיטי. היא שוטטה מבולבלת ברחוב במשך כשעתיים.

סמוך לחצות, חבורת נערים שזיהו את הקשישה הולכת ברחוב עם בגדי הלילה, ניסו לברר איתה מה מעשיה בחוץ, אך היא נשמעה להם מבולבלת מאוד ולא הבינה כלל היכן היא נמצאת. הנערים מיהרו להזעיק את המשטרה ובמשך זמן רב ניסו שוטרים מתחנת אשדוד לדובב את הקשישה כדי לקבל עליה פרטים מזהים ולהגיע לבני משפחתה. בינתיים הופעלה אזעקה נוספת, האזעקה של אמצע הלילה בשעה 1:48, והקשישה נכנסה לפאניקה. הנערים ביחד עם השוטרים לקחו את הקשישה למרחב מוגן והרגיעו אותה. זמן קצר אחר כך הצליחו השוטרים להבין את זהותה ולאתר מספר טלפון של נכדתה, שהופתעה לשמוע כי הסבתה שלה נמצאה משוטטת ברחוב באמצע הלילה. 

בני המשפחה סיפרו לאשדוד נט כי רק לאחרונה התפרצה אצל הסבתא מחלת האלצהיימר, שהתגברה בעקבות האזעקות באשדוד. דרך אתר אשדוד נט מבקשים בני המשפחה להודות לנערים, שגילו שלא התעלמו ממצוקה של אחר. את זהותם של הנערים לא הצליחו בני המשפחה לאתר. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה