רק בישראל: ברגע האחרון ויתרו על הבר מצווה של בנם כדי לאפשר לזוג מאשדוד להתחתן


להאזנה לתוכן:

משפחת לוי (משפחה חרדית) הייתה אמורה לחגוג בר מצווה לבנם באולמי 'גאלרי פאלאס' בחולון אך החליטו לוותר על האירוע (למרות הנזק והפרוצדורה) כדי לאפשר לזוג חילוני מאשדוד להתחתן ולא לבטל את חתונתם שהייתה אמורה להתקיים באשדוד אך עמדה להתבטל עקב המצב הביטחוני

המשפט - כל ישראל ערבים זה לזה, מקבל משמעות חזקה יותר היום -  משפחת לוי אמורה הייתה לחגוג הערב (חמישי) את שמחת בר-המצווה לבנם אברהם אליה, אולםחתן הבר מצווה שוויתר ברגע האחרון  התקבלה שיחת טלפון ששינתה את כל התכנון. על הקו היה בעל האולם 'גאלרי פאלאס' בחולון שסיפר כי במשרדו יושבת כלה בוכייה שאמורה להתחתן הערב באשדוד אך היא נוטה לבטל האירוע לאחר שמרבית מהמוזמנים הודיעו כי לא יגיעו לחגוג עמה את היום המאושר בחייה.

ללא כל היסוס החליטו דורון לוי ואשתו, לבטל את אירוע בר-המצווה לטובת קיום החתונה של בני הזוג מאשדוד:
"אתמול עוד היינו נכונים לקיים את בר-המצווה, אך בבוקר התקשר אלי בעל האולם ואמר לי שנמצאת אצלו כלה שצריכה להתחתן היום, ובפיו הייתה בקשה שנבטל את האירוע לטובת החתונה בעקבות המצב הביטחוני וברוך השם עשינו שאלת רב וביטלנו את האירוע שלנו לטובת החתן והכלה. באירוע שלנו היו אמורים להשתתף חמש מאות איש בבר-מצווה..... עשינו שיקול ביחד וביטלנו. הכי חשוב שהרווחנו מצווה. במשך שעות, מסביב לשעון, שאני יושב כאן ומצלצל לאנשים. זה לא פשוט. אפשר להגיד שאני דבוק לכיסא במשרד. מלבד האנשים עצמם יש את עניין של בעלי המקצוע שאמורים היו לעבוד ויש הבנה מצדם ולא נדרשתי לשלם להם". אבי בר המצווה ממשיך ומספר בהתרגשות:

"אנחנו הולכים להפתיע אותם ולהגיע לחתונה. כשאני אהיה שם עם אשתי והילד אני אדבר איתם, ואני מתכוון - באם יתנו לי את רשות הדיבור - לדבר על הניסים של הקדוש ברוך-הוא למרות שזו חתונה שאינה דתית "

הכלה שהתרגשה  מעוצמת הנתינה של המשפחה שוויתרה עבורה על האולם והחגיגה הפרטית אמרה: "מאוד ריגש אותי שקיבלתי אולם. אני לא רציתי שהוא יבטל את האירוע, לא רציתי להרוס לו את השמחה אבל הוא החליט ואני רוצה לומר לו תודה רבה".

האירוע שלנו אמור היה להתקיים באשדוד אבל חברים ומשפחה התקשרו אתמול ואמרו שלא בטוח שהם יגיעו לחתונה, וזה הלחיץ אותי".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה