אושר התקציב להקמת הסקייט פארק באשדוד בהשקעה של 9 מיליון ש"ח


להאזנה לתוכן:

בתוך כשנה פלוס מינוס יוקם באשדוד מתחם הסקייט פארק, הוא מתוכנן להבנות בפארק אשדוד ים. בועדת הכספים של העירייה אושר לאחרונה התקציב להקמתו, בסך של תשעה מיליון שקלים. גודלו של הסקייט פארק צפוי להיות כגודלו של הסקייט פארק בירושלים, שהוא הגדול ביותר בארץ

בשורה לחובבי הסקייט בורדינג באשדוד - אחרי פניות רבות בנושא, מכתבים ועצומות, נראה כי הסקייט פארק באשדוד הופך מחלום למציאות. בישיבת ועדת הכספים האחרונה של עיריית אשדוד אושר התקציב להקמת הסקייט פארק, בהשקעה של לא פחות מ-9 מיליון ש"ח. על פי התכנון, זמן התכנון והקמת הפארק צפויים להמשך כשנה.

יודעי דבר סיפרו למערכת אשדוד נט כי תכנון הפארק מבוצע ביחד עם העמותה לקידום הגלישה באשדוד, והוא צפוי להיות מהגדולים בישראל. למעשה מדובר בסקייט פארק שגודלו יהיה זהה לגודלו של הסקייט פארק בירושלים, שנחשב לגדול והמתקדם ביותר בישראל.  

על פי התכנון, הסקייט פארק יהיה מיועד להחלקה באמצעות סקייטבורד וגלגליות בלבד, ולא יהיה מיועד לפעלולים באופניים, שעלולים לפגוע במשטח היחודי ולהרוס אותו.

מיקומו של הסקייט פארק יהיה בפארק אשדוד ים, והשלט שמבשר על בנייתו מוצב במקום כבר זמן רב, כעת נראה כי התוכניות רוקמות עור וגידים. מי שאחראית על פרויקט הקמת הסקייט פארק היא החברה העירונית 'חופית' - לפיתוח התיירות באשדוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה