בעירייה עוקבים אחרי העובדים באמצעות מכשירי איתורן


להאזנה לתוכן:

עובדי עיריית אשדוד טוענים כי בעירייה עוקבים אחריהם ואחרי רכביהם באמצעות מכשירי איתורן שנועדו למקרי גניבה, בעירייה טוענים כי אין בכך כל פסול והמטרה היא לפקח על העובדים שיעשו את עבודתם ולא יפנו לעיסוקים אחרים בשעות העבודה

עובדי עיריית אשדוד מתלוננים על כך שבעירייה עוקבים אחריהם באמצעות מכשירי איתורן המותקנים ברכבם.

עובדי העירייה טוענים כי מתקשרים אליהם ברגע שהם יוצאים מהאזור המותר שלהם ונשאלים מדוע יצאו ממנו "יורדים לנו לחיים, רוצים לייאש אותנו".

לטענת העובדים, האיתורן מותקן ברכב בכדי לאתר אותו במקרה של גניבה, לא למטרות מעקב, אך בעירייה משתמשים במכשיר המעקב בכדי לאתר ולבחון אותם בכל רגע נתון. "העירייה הגיעה למצב שבכל רכב של העירייה יש איתורן, אפילו ברכבי הפיקוח העירוני, אם רכב יוצא מהאזור המוגדר שלו זה מפעיל התראה בחדרי הבקרה בעירייה." אומר עובד בעירייה.

באחרונה התקבלה החלטה בעירייה כי כל הרכבים השייכים לעירייה יחנו בסוף יום העבודה בחניון. היחידים שרשאים לקחת את הרכב לביתם הם ראשי מנהלות הרבעים. בנוסף, התבשרו העובדים כי מכשירי הטלפונים הניידים שלהם יוחלפו בטלפונים חכמים באמצעותם יוכלו בעירייה לעקוב אחרי פועלם של עובדי העירייה.

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "משיקולים ברורים, עיריית אשדוד פועלת בכל דרך על מנת לשמור על נכסיה ומשאביה. חלק ממשאבי הארגון הינו זמן העבודה. העירייה מחויבת לכך שזמן העבודה יוקדש למשימות עליהן העובד מופקד, ולמתן שירות מיטבי. לכל עובד שטח יש גזרת פעולה ואין לו מה לחפש במקומות אחרים בשעות עבודתו. חובת העירייה כגוף ציבורי להפעיל מעקב בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה