ההסכם המדהים של החברה מאשדוד עם חברת הענק הטייאוונית


להאזנה לתוכן:

ענקית טכנולוגיה טייוואנית ואייבי דנטל הישראלית מאשדוד, בבעלותם של עופרה ואליעזר בר שלום, הקימו במשותף את חברה משותפת לשיווק פתרונות בתחום השתלים הדנטליים לשוק מזרח אסיה.
ההסכם נחתם בטאייפה, בירת טאיוואן, בטקס מרשים בנוכחות תחנות טלוויזיה ועשרות עיתונאים. תחזית ההכנסות השנתית של המיזם המשותף היא עשרות מיליוני דולרים בשנה. כבר בשלב הנוכחי מנהלים הצדדים מגעים מתקדמים לחתימה על שלושה פרויקטים בסדרי גודל משמעותיים ביותר באסיה.

חברת אייבי דנטל (AB Dental), מפתחת ויצרנית שתלי שיניים חדשניים, חנכה רק לאחרונה את משכנה החדש באזור התעשייה באשדוד, המשתרע על שטח של כ-4,500 מטרים רבועים על פני שתי קומות (רחוב היהלומים 19). קודם לכן בם ישבו ברחוב הבשם בעיר.

אייבי דנטל, שהוקמה ע"י בני הזוג עופרה ואליעזר בר-שלום בשנת 2004, מעסיקה כ-100 עובדים בארץ ובעולם, ומחזיקה ב-10 פטנטים רשומים. החברה רושמת בשנים האחרונות שיעורי צמיחה גבוהים בפעילותה הגלובלית ב-60 מדינות בעולם.

בסיוע האגף לפיתוח תעשיה בעיריית אשדוד, הצליחה החברה לגייס מענקי מחקר ופיתוח גבוהים מהמדען הראשי, ובאמצעות כך למנף את פעילותה העסקית.

בית אייבי דנטל כולל מפעל ייצור שתלים חדשני, לצד מרכז מו"פ, מרכז לוגיסטי, מרכז הדרכה מתקדם (הכולל אמצעי סימולציה חדשניים וטכנולוגיות לביצוע הדרכות לרופאים הנמצאים מעבר לים) ומשרדי מטה. 

במטרה לעודד דיוק, ביטחון ויעילות של התהליך הכירורגי של השתלות שיניים, חברה ענקית הטכנולוגיה הטייוואנית BenQ Medical Techlogy Corp. עם AB Dental Devices (אייבי דנטל דיווייסס) הישראלית מאשדוד, בבעלותם של עופרה ואליעזר בר שלום, והקימו במשותף את חברת BenQ AB DentCare Corp. החברה המשותפת תפעל לשיווק פתרונות בתחום השתלים הדנטליים לשוק מזרח אסיה.

ההסכם נחתם בטאייפה, בירת טאיוואן, בטקס מרשים ובאירוע השקה של שירותי ההשתלה הממוחשבת בתלת ממד של BenQ AB DentCare, בנוכחות תחנות הטלוויזיה העיקריות בטייוואן ועשרות עיתונאים.

החברה המשותפת החדשה הוקמה בהשקעה של מיליוני דולרים, מתוך מטרה לאחד את היכולות הטכנולוגיות של אייבי דנטל שמביאה למיזם את הידע והטכנולוגיות שפותחו בישראל, עם העוצמה הפיננסית של BenQ, ההיכרות והנוכחות המסיבית של הקונצרן בשווקי מזרח אסיה, יחד עם הפלטפורמה השיווקית המוכחת של BenQ במדינות אסיה.

תחזית ההכנסות השנתית של המיזם המשותף היא עשרות מיליוני דולרים בשנה.

BenQ AB DentCare Corp הוקמה לאור התחזית לצמיחה מואצת של שוק ההשתלות באסיה פסיפיק. BenQ Medical Technology Corp. נהנית מהצלחה אדירה בשוק באזור זה.

עופרה בר שלום, מנכ"לית אייבי דנטל, סיפרה על המהלכים שהביאו להקמת החברה המשותפת: "BenQ החליטה להיכנס לתחום הדנטלי, ולאחר שנתיים של חיפושים אחר חברות שתלים רבות מרחבי העולם, הגיעה לישראל הידועה והמוערכת מאוד בתחום המכשור הרפואי. כאן נפגשה לראשונה עם חברת אייבי דנטל דיווייסס, בעלת 20 שנות ניסיון בתחום השתלים הדנטליים. המפגש התקיים במסגרת אירוע MedinISRAEL 2013 שהתקיים בחסות המכון הישראלי ליצוא ולשיתוף פעולה בין לאומי, במטרה לבדוק שיתוף פעולה אפשרי בין שתי החברות. המשא-ומתן נעשה באמצעות מנהל הפיתוח העסקי של אייבי דנטל, אריק בן מיור, והושלם לכדי חתימה על חוזה ארוך טווח בסיועו של עו"ד ברק בר שלום, היועץ המשפטי של החברה".

לדברי יו"ר קוbצרן BenQ Medical Technology Corp, פיטר צ'אן, מאחורי ההחלטה לחתום על שיתוף פעולה עם אייבי דנטל הישראלית, עמדה ההכרה בחדשנות הטכנולוגית הישראלית, במיוחד בתחום הרפואי, והיכולת למנף את היתרונות הטכנולוגיים של אייבי דנטל ביחד עם הפלטפורמה השיווקית ויכולת המכירה החזקים של הקונצרן הטייוואני.

לדבריו, ברחבי העולם יש מאות אלפי רופאי שיניים, שרק למעטים מהם היכולת לבצע תכנוני השתלת שיניים תוך כדי שימוש בטכנולוגיית השתלה ממוחשבת כמו זו של אייבי דנטל, לה יש ניסיון עשיר בשתלים דנטליים וקו מוצרים איכותי רחב ביותר.

הפתרון שמציעה BenQ AB DentCare Corp לרופאי השיניים באזור אסיה פסיפיק, הוא שירות מושלם ומלא הכולל חבילה של ביצוע תכנון השתלה ממוחשבת, הדמיית ההשתלה בתלת ממד, והדפסת התכנון כסד כירורגי מדויק המשמש כתבנית לעזרה בניתוח הכירורגי, דבר המוביל לאחוזי הצלחה גבוהים ביותר. זאת ביחד עם כל המכשור והאביזרים להשתלה.

טרם תחילת פעילותה של BenQ AB DentCare Corp באסיה פסיפיק, נאלצו רופאי השיניים והמטופלים להסתפק בסדים כירורגיים ממדינות רחוקות, הליך מסובך וארוך שלעתים דרש למעלה משלושה שבועות ואף יותר, או שנאלצו לוותר על השימוש בטכנולוגיה מתקדמת זו. BenQ AB DentCare Corp תאפשר לבצע את כל ההליך בכשלושה ימים בלבד.

החברה המשותפת תשמש כמרכז השירות, ותשתמש בתוכנת BenQ AB Denpax על-מנת להעלות את פרטי המטופל, לבחור בתוכנית הטיפול, ולהעביר את צילום ה- CT בענן, כהכנה לניתוח הכירורגי.

החברה תעביר לרופא השיניים מודל דיגיטלי עליו יוכל לבצע הערות ושינויים. לאחר אישורו, ייוצר הסד הכירורגי, תוך שימוש במדפסת התלת מימד.

עופרה בר שלום, מנכ"לית אייבי דנטל, מציינת שהחברה הישראלית מוכרת כבר ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם. ארה"ב מהווה אחד ממרכזי המכירות הגדולים של החברה. בנוסף מוכרת החברה בכל מדינות אירופה, מזרח אירופה, רוסיה, צפון אמריקה, מרכז ודרום אמריקה, וכעת במדינות אסיה.

עופרה בר שלום אומרת: "השוק במזרח הרחוק הוא בעל פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר בתחום השתלים הדנטליים. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה של AB Dental עם קונצרן BenQ יפתח בפנינו שוק אדיר.

חתימת ההסכם בין שתי החברות מהווה רק את תחילתה של הפעילות המשותפת שלנו, כשכבר בשלב הנוכחי מנהלים הצדדים מגעים מתקדמים לחתימה על שלושה פרויקטים בסדרי גודל משמעותיים ביותר באסיה.

"אין ספק שההסכם בין שתי החברות מהווה הישג אדיר לטכנולוגיה הישראלית והכרה עולמית ליכולותיה המקצועיות של חברת אייבי דנטל בתחום השתלים הדנטליים העולמיים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה