שר התחבורה: "עד סוף השנה נניח את אבן הפינה לנמל החדש באשדוד"


להאזנה לתוכן:

במהלך טקס פתיחת המרכז הלוגיסטי של קבוצת 207 בעורף הנמל, אמר שר התחבורה ישראל כץ כי עד סוף השנה הנוכחית תונח אבן הפינה לנמל החדש באשדוד. עוד ציין השר בנאומו כי הוא ביחד עם ראש העיר לסרי, מקדמים חזון משותף של הפיכת אשדוד לעיר מובילה, לא רק בארץ אלה בעולם, בתחום הנמלים

קבוצת 207, מקבוצת הספנות "אלאלוף" ,המאגדת חברות מהגדולות בישראל, בענף המספק שירותים לוגיסטיים למטענים ומכולות ביבוא ימי, מודיעה על התרחבות משמעותית ופתיחה של מרכז לוגיסטי חדש בעורף  נמל אשדוד בהשקעה של כמאה מיליון שקלים. בראש קבוצת החברות עומד איש העסקים גבי כנפו, חבר מועצת העיר אשדוד,  שהוביל את המהלך להקמת המרכז החדש בפארק נמלי ישראל בעורף נמל אשדוד. "ענף המטענים הימיים השתנה מאוד בעשור האחרון, והיה לנו ברור שאנו צריכים להיערך ולהשקיע על מנת להמשיך ולהציע שירותיים תחרותיים ללקוחותינו", אמר כנפו והוסיף, "מעבר לקפיצת המדרגה הגדולה ביכולת שלנו לטפל בזינוק הצפוי בהיקף הפעילות של החברות. הטמענו שדרוגים טכנולוגים שמאפשרים ניהול מתקדם של המטענים, מגבירים את היעילות ומשפרים באופן ניכר את השירות ללקוח". 

בטקס פתיחת המרכז הלוגיסטי החדש נכחו בכירים במשק הישראלי, אנשי ציבור, ראש העיר יחיאל לסרי שהוא גם חבר אישי ושותף לדרך הפוליטים עם כנפו, וגם שר התחבורה ישראל כץ.

בנאום שנשא השר כץ במהלך טקס הפתיחה, אמר השר: "לפני חמש שנים כשנכנסתי לתפקידי, ידידי יחיאל, קיימנו ישיבת עבודה, הצבנו יעדים ועמדנו בהם. השותפות איתך (פונה לראש העיר אשדוד - ע.א.) היא שותפות יוצאת מן הכלל. אנחנו קידמנו ומקדמים את החזון המשותף של הפיכת אשדוד לעיר מובילה, לא רק בארץ אלה בעולם, בכל הקשור לפעילות הנמלית. אנחנו פורשים את הדרכים מחברים את אשדוד בכבישים ללא רמזורים, מסופי רכבת, בקוי רכבת, שמתחברים ומאפשרים לפוטנציאל שיש כאן להתפתח. אנחנו בעזרת השם, עד סוף השנה הזו, נניח אבן פינה לנמל החדש - נמל הדרום".

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ציין בנאומו, "המרכז הלוגיסטי מהווה מבחינת העיר סנונית ראשונה כחלק מפארק נמלי ישראל ודרך להקמת הנמל הבא של מדינת ישראל באשדוד. המרכז הלוגיסטי החדש שהוא מהמובילים בעולם ממשיך את תהליך מיצובה של אשדוד כמטרופולין של סחר והובלה ימית ויתרום גם להגדלת פעילות שתוביל לייצור של מקומות עבודה נוספים בענף".


צילום: מרק זילקובסקי 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה