פסטיבל מדיטרנה 2014 התרבות העולמית במלוא הדרה מתייצבת באשדוד


להאזנה לתוכן:

פסטיבל מוסיקה, קולנוע ואוכל בסטנדרט בינלאומי גבוה ביותר, יתקיים בחודש מאי באשדוד. בין המופיעים - האומנים הגדולים ביותר באגן התיכון בשילוב מיטב אומני ישראל עם יצירות ייחודיות לפסטיבל: גדול אמני הפלמנקו הספרדיים כיום וזוכה בפרס הגראמי לאלבום הפלמנקו הטוב ביותר, הופעה של נגן הבוזוקי היווני המהולל, הזמרת הפורטוגזית הגדולה ביותר מגיעה אלנו אחרי מכירות של מיליון עותקים מאלבומיה, הזמרת נטשה אטלס - זמרת בלגית ממוצא ערבי שהפכה ללהיט היסטרי באירופה, מופע מיוחד של דני סנדרסון והתזמורת האנדלוסית, מופע פלמנקו עם אורחים מיוחדים מספרד, מחזמר של אום כולתום בהצגת בכורה, טברנות עם שמעון פרנס, נינט, פוליקר ועוד. תבלו. כבוד

בין המופעים שיתקיימו בפסטיבל ניתן לציין:
הזמרת נטשה אטלס -

מופע חובה!
זמרת בלגית ממוצא ערבי הידועה בשל סגנונה הממזג מוזיקה צפון אפריקאית ומוזיקה ערבית עם השפעות מערביות. 
אטלס הצהירה כי היא מגלה עניין רב בשורשיה, וזו הסיבה שהיא שרה בערבית, עם זאת היא אוהבת מוזיקה מודרנית כמו סלסה ורגאיי. 
-
הופעה של נגן הבוזוקי היווני כריסטוס ניקולופולוס-
כריסטוס ניקולופולוס, נגן בוזוקי וירטואוז ומלחין מחונן ששיריו מושרים בפי כל ביוון, ורבים האמנים הגדולים ביותר שהצליחו עם הלהיטים שהלחין להם.
 רבים מלהיטיו אהובים ומוכרים בישראל כמו "אלינור" ששר זוהר ארגוב, "פומה פומה" ו"קללת הים" ששר יהודה פוליקר, "אמא אמא" ו"האסיר" ששר חיים משה ושירים נוספים. זוהי הופעתו הראשונה בארץ.  
 
הופעה של דני סנדרסון והתזמורת האנדלוסית: 

חיבור ראשון, מפתיע ומסקרן של דני סנדרסון, מחלוצי הרוקנ'רול של ישראל יחד עם התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד, כלת פרס ישראל. חיבור מרתק שכל כולו חגיגה מוסיקלית של שיריו האהובים והמוכרים. 
סנדרסון ולהקתו יחד עם התזמורת האנדלוסית בעיבודים חדשים במיוחד יעניקו חוויה ייחודית לערב זה.

שורשים ברוק:

בלקן ביט בוקס מארחים את יהודה פוליקר, נינט טייב, דודו טסה ויאיר דלל במופע החורף הייחודי "MINIMAL" . מפגן מוסיקלי אינטימי ובלתי אמצעי שמכוון ישירות אל האוזניים והלב.  

הזדמנות נדירה לחוות את העושר היצירתי מאחורי ההרכב המבריק  בגובה העיניים, בפורמט אקוסטי חדשני עם אנסמבל נגנים שכולל גם קלידים ופסנתר ושלוש זמרות (להקת A-WA ).

 

מופע חובה! מריזה האלוהית באשדוד:

Mariza in Concert הכוהנת הגדולה של ה"פאדו"ואחת הגדולות ביותר במוזיקת העולם!
הזמרת הפורטוגזית הגדולה ביותר מגיעה לאשדוד במסגרת סיבוב הופעות עולמי אחרי מכירות של מיליון עותקים מאלבומיה. עם סלסול אלוהי וקול שלא משאיר אף אחד אדיש, בנתה מריצה קריירה מרשימה וזכתה לשבחים כאחת מהזמרות החשובות ביותר במוזיקת העולם. 

מופע פלמנקו של שרון שגיא עם אורחים מיוחדים מספרד:

אותנטי, עוצמתי ושורשי המשלב את הפלמנקו המסורתי עם הפלמנקו העכשווי. במופע מיוחד לפסטיבל מדיטרנה מארחים את אחת הזמרות המובילות בספרד כיום ESPERANZA FERNANDEZ . אספרנזה בת למשפחת פרננדז, משפחת אמני פלמנקו מזה דורות שמקורם משכונת TRIANA שבעיר סביליה שבדרום ספרד, מלווה בנגן גיטרה תתארח ותשתף פעולה, בפעם הראשונה בארץ עם שרון שגיא ולהקתה flamenconatural

דייגו אל סיגאלה, מגדולי אמני הפלמנקו הספרדיים כיום:
כבר בגיל 12 זכה בתחרות פלמנקו לזמרים צעירים ששודרה בטלוויזיה הספרדית. זמן קצר לאחר מכן החל לשיר עבור רקדני פלמנקו מובילים כמו קריסטבל רייס, מריו מאיה, פארוקו ומנואל קמאצ'ו.
דייגו אל סיגאלה השתתף בין היתר בהקלטות עם מוזיקאים מהשורה הראשונה בספרד, מאז הוציא אל סיגאלה שישה אלבומים וזכה בפרס הגראמי הלטיני לאלבום הפלמנקו הטוב ביותר.

-

מחזמר של אום כולתום בהצגת בכורה.
-

טברנות עם שמעון פרנס:
מידי ערב עם תום המופעים הגדולים ולקראת השעה חצות יפתח הפסטיבל את שעריו לטברנה יוונית קטנה, אינטימית ואוטנטית עם טעימות קטנות ומשקה, שבה יארח שמעון פרנס להקה יוונית מאתונה.
-
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה