מנכ"ל עיריית אשדוד: החופים נקיים למרות השביתה - יש צורך בצמצום משאבים המושקעים בניקיון החוף


להאזנה לתוכן:

מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי, קיים השבוע ישיבת עבודה שוטפת בהשתתפות ראש מנהל התפעול, שלמה רוטנברג, מנהל המוקד העירוני, דוד דבש, המשנה לראש מנהל תפעול, דני אלגרט, וסגן מנהל אגף החופים, יורם לוי, במהלכה התייחסו למספר נושאים עיקריים הנוגעים לעבודת התפעול של העירייה, בין השאר התייחס המנכ"ל לשביתת עובדי החופים, שלטענתו לא פגעה בניקיון החופים ולכן יש צורך בצמצום משאבים

מנהל התפעול, שלמה רוטנברג, ציין במהלך הישיבה שחופי הים פעילים מאוד בחודשים האחרונים, במיוחד בהשוואה לשנים קודמות. זאת בזכות מזג האוויר החמים והנעים המושך במהלך השבוע ובעיקר בסופשבוע, תושבים ואורחים רבים, המגיעים אל חופי אשדוד ומבלים בעיקר מהבוקר עד שעות הצהריים. יחד עם זאת, ההערכות לטיפול בחופים שונתה בחודש האחרון, עקב כניסת שעון החורף, המפחית באופן משמעותי את שעות פעילות החופים לעומת הקיץ.

רוטנברג ציין כי החופים נקיים מאוד ונשמרים על ידי המבלים. "המודעות לשמירה על הניקיון גבוהה מאוד. בסוף היום אנו רואים שהחופים נותרו נקיים ועבודת הניקיון מסתיימת בזמן קצר יחסית".

במהלך הפגישה, מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי, ביקש מראש מנהל התפעול לבנות תוכנית הפעלה חדשה לחופים אשר תתבסס על הנתונים שהוצגו ע"י ראש מנהל התפעול. "איני יכול להתעלם מכך שכבר שבוע ימים עובדי האחזקה והניקיון של החופים נמצאים בשביתה. היה חשש שכתוצאה מכך תושבי העיר והחופים, המהווים את משאב הטבע היקר בעירנו, ייפגעו. בפועל, החופים מתוחזקים ונקיים מאוד, דבר המלמד על צורך בצמצום משאבי הרשות המושקעים בניקיון החוף", ציין מנכ"ל העירייה. "סיירתי במהלך השבוע בחופי העיר כדי לבחון את הנושא. אני שמח לראות שלשובתים אין השפעה על חיי תושבים רבים, שאינם נשארים אדישים לימים החמימים, וממשיכים לנצל כל פיסת שמש בהגעתם לבלות בחופים" הוסיף.

 נוהל חדש לסיורים במצודה 

מבקרים רבים מגיעים לסייר במצודה, דבר הדורש נוהל לגבי שעות הפעילות המסודרות באתר הארכיאולוגי. מנהל המוקד העירוני, דוד דבש, יבנה נוהל זה, על מנת להסדיר את הנושא.

 אפליקציית מוקד 106

לפני כחצי שנה פותחה אפליקציית "קיפ און סיטי" של  מוקד 106, במטרה לשפר את השירות העירוני ובעיקר ליצור קשר מהיר עם התושבים בכל נושא. דרך האפליקציה, ניתן לדווח על כל מפגע, דרך הטלפון הנייד ואף לצלמו. הדיווח מגיע באופן מיידי למוקד העירוני ומועבר לטיפול של הגורמים הרלוונטיים. שלבי הטיפול בתלונה מועברים בהודעת sms, לנייד של מוסר התלונה. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה