להאזנה לתוכן:

קומדיה רומנטית במרוקאית ועברית ומצחיקה עד דמעות המגוללת את סיפורם
של אלגרה וסימו, החוגגים השנה את חתונת הכסף.
ההצגה תתקיים בבית יד לבנים 19.02.2013 יום שלישי בשעה 20:30

קומדיה רומנטית במרוקאית ועברית ומצחיקה עד דמעות המגוללת את סיפורם של אלגרה וסימו, החוגגים השנה את חתונת הכסף.סימו המרוקאי חייט בן 45 נשוי לאלגרה הרומנייה בת 43 מזה 25 שנה להם שבעה ילדים , הם חיים מעל המתפרה של סימו .סימו מגולל את  סיפור חייו לקהל בשפה המרוקאית .
הוא מתלונן בפני הקהל על אלגרה אשתו כאילו היה הקהל יועץ נישואים , הוא מרגיש כי  אלגרה חונקת אותו, אובססיבית , אינו מבינה אותו רודפת אותו אך בה בעת יודעת איך לסובב אותו מכל הבחינות. סווטלנה השכנה הסקסית מגיעה לבקש את שמלתה מתיקון . ומתעקשת למדוד במתפרה .מה עשה סימון שתא מדידה אינו בנמצא ?  מה תעשה אלגרה  כשתמצא את סווטלנה לבושה קומבינזון במתפרה . סימו מחליט שהוא מתגרש מאלגרה אבל בינינו  הוא רק החליט . הוא אינו יכול בלעדיה , וקונה לה טבעת יהלום לרגל יום נישואיהם . בסופו של דבר אהבתם מחפה על כל הקשיים והפערים. 
הרומנייה שלמדה לדבר מרוקאית , המרוקאי שסיגל לעצמו תכונות של רומני, הרוסייה הסקסית שמשמשגעת את סימו ,הפער והערבוב בין המנהגים והעדות, מביאים לנו קומדיה סקסית, צבעונית מלאת ריחות וטעמים., סוחפת ומטריפה. ההצגה מלווה במוסיקה ושירים . בקומדיה משתתפים אריק משעלי  , הדר שחף  ובר גכרמן.

 כתיבה ובימוי: אריק משעלי

הגהה לשונית: סמי לוי

תפאורה: סלבי יעקובוביץ

הלבשה : במוס קלאסיק

תאורה והגברה: סטייגי

מוסיקה: ברק רוני ,אריק משעלי

צילום : צחי אטיאס ,מיכאל טופ יול

יחסי ציבור : יעל כרמלי

גרפיקה ועיצוב : יוסי דרעי

ליהוק : הבמה המרכזית

הפקה : אדם בן אור הפקות בשיתוף א.משעלי

להזמנת כרטיסים : 

08-854-4167

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה