עמוד הרמזור נחתך לשניים, עף כמו גראד וחדר לרכב מהשימשה הקדמית


להאזנה לתוכן:

כמו בסרט "יעד סופי" - רכב פגע בעוצמה במספר עמודי רמזור, אחד מהם נחתך ועף כמו טיל למרחק של כ- 10 מטרים וחדר לשמשה הקדמית של רכב אחר שעמד בצומת. העמוד פספס את ראשה של הנהגת בסנטימטר בלבד והיא נפצעה קל. נהגת אחרת שהייתה במקום: "פחדתי לצאת מהאוטו לראות מה קרה לה"

נהג, ככול הנראה תחת השפעת אלכוהול, איבד שליטה על רכב בשדרות בני ברית פינת מנחם בגין. הוא עלה על אי התנועה, פגע במספר עמודי רמזור ונעצר. בגלל מהירות נסיעתו, עוצמת הפגיעה הייתה גדולה מאוד ואחד מעמודי הרמזור נחתך לשניים, עף כמו טיל גראד ופגע ברכב שעמד בצומת, במרחק 10 מטרים ממנו. העמוד חדר לרכב דרך השמשה הקדמית, בדיוק בצד של הנהג. 

עדי ראיה לתאונה סיפרו שברכב שנהגו איבד שליטה היו שני צעירים, שמיד יצאו מרכבם והחלו להימלט מהמקום. למקום הוזעקה המשטרה אנשי מד"א. ואזרחים דיווחו על חשש לאסון. כוחות של משטרה, מד"א ואנשי הביטחון העירוני הגיעו למקום וחסמו את הציר לתנועה. מהרכב שאליו חדר עמוד הרמזור, הוצאה הנהגת וביתה. היא הצליחה להתחמק מפגיעת העמוד בשניה האחרונה והוא פיספס אותה בסנטמיטר בודד. היא וביתה בת ה- 14 נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול בבית החולים.

ברכב אחר שעמד ברמזור ישבה באותה העת רונית. "עמדתי בצומת ברמזור אדום. השעה הייתה קצת אחרי שבע בבוקר. פתאום אני שומעת רכב שמגיע במהירות, אני רואה שהוא מנסה לפנות, מאבד שליטה ומתחיל לפגוע בעמודים", היא מספרת כשהיא עדיין לא מאמינה לגודל הנס שהיה כאן. רונית ממשיכה ומתארת את מה שהתרחש: "אחד העמודים נשבר ועף. הוא עף מעל הרכב שלי ופגע כמו טיל ברכב לידי. פחדתי לצאת מהאוטו לראות מה קרה לנוסעי הרכב שהעמוד פגע בהם. הייתי בטוחה שקרה אסון".

לדברי עדי ראיה, אחד מאותם הצעירים שאחראים לתאונה, חזר לזירת התאונה והחל להתלהם מול השוטרים שניסו לתחקר אותו. עוד סיפרו עדי הראיה שהצעיר התנדנד והדיף ריח אלכוהול. הוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה.

חוקר תאונות של המשטרה בודק את הנסיבות שהובילו לתאונה, שיכולה הייתה להסתיים באופן קשה הרבה יותר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה