MATRIX חנכה מרכז פיתוח ובדיקות תוכנה חדש באשדוד


להאזנה לתוכן:

מטריקס בחרה להקים מרכז תוכנה חדש בעיר אשדוד, מטרת המיזם הינה לקרב את תעסוקת ההייטק ולהרחיב את אפשרויות התעסוקה למגזר החרדי בעיר. המרכז שנחנך יספק שירותי בדיקות ופיתוח במודל Offshore לחברת אלתא

הקמת המרכז התאפשרה בעקבות שיתוף פעולה יוצא דופן של מטריקס יחד עם עיריית אשדוד, חברת אלתא ומשרד התמ"ת. האגף לפיתוח תעשייה ליווה באופן אישי את החברה בכל שלבי ההקמה. המחזור הראשון של העובדים נבחר בסיועם של מרכז מפת"ח (פיתוח תעסוקת חרדים) ושירות התעסוקה. 

בשבוע שעבר התקיים טקס החניכה של המתחם, בפורום כל השותפים להקמה. המרכז החדש מתוכנן לספק מעטפת מקצועית וטכנולוגית לנשים מהציבור החרדי שיבצעו את הבדיקות והפיתוח תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של ציבור זה. המרכז יעסיק נשים חרדיות מהעיר, שמצטרפות לארבעת המתחמים הנוספים של מטריקס גלובאל במודיעין עילית, בית שמש, חיפה ופתח תקווה

מר יעקב שרף סמנכ"ל תפעול באלתא, ציין כי "אלתא רואה בפעילות זו חזון ציוני ושמחה לקחת בו חלק ולסייע במהלך העירוני בעידוד טיפוח תעשייה מתקדמת". 

מר זיו מנדל, מנכ"ל מטריקס גלובאל וטאקט בדיקות, "אנחנו ממשיכים להאמין באסטרטגיה שלנו, התומכת במתן שירותים במודל Offshore ממרכזים הממוקמים בארץ, תוך קבלת תמיכה מכח האדם האיכותי והזמין הנמצא בעיר אשדוד". 

חברת MATRIX, המובילה את תחום טכנולוגית המידע בשוק הישראלי, עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה ועוד. MATRIX, מן הגדולים במשק, מעסיקה מעל 5,000 עובדים ובחרה להקים את מרכזה החדש באשדוד. 


 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה