שורפים את שירותי בית הספר (וידאו)


להאזנה לתוכן:

תלמידים ממקיף ט' באשדוד הציתו את השירותים בבית הספר. תלמידים אחרים תיעדו את השריפה ובסרטון שהגיע לידי מערכת "אשדודנט" נשמעים התלמידים כשהם נלהבים למראה השירותים הבוערים ורק בנס לא היו נפגעים באירוע

שוב תלמידי אשדוד עולים לכותרות- תיעוד וידאו שהגיע לכתב "אשדודנט" והועלה ע"י תלמידים לרשת היוטיוב, מתעד מעשה וונדליזם קשה שיכל להיגמר באסון. בוידיאו מצלמים התלמידים את השריפה של השירותים במקיף ט'.

בסרטון נשמעים התלמידים כשהם נלהבים מהמראה ואומרים: "וואי וואי, זה יעוף עלי". אחד התלמידים נשמע אומר: "יואו, יא דבה, תצלם את זה...". המשתמש שהעלה את הסרטון לרשת היוטיוב, ענה לשאלת כתב "אשדודנט" ששאל כיצד התרחשה השריפה: "לא יודעים אני רק יודע שבאתי לשירותים אני רואה את ל"ג בעומר על האסלה חחחחחח.... "

לפי שעה לא ברור מתי התרחש האירוע, אך הסרטון הועלה לרשת לפני ימים אחדים, ככול הנראה בסמיכות לאירוע. בשירותי הכבאות ציינו שלא ידוע להם על האירוע.

מדובר באירוע שני שמקיף זה עולה לכותרות באירועים שליליים. בחודש ספטמבר הייתה זו הקטטה ההמונית בין תלמידים ממקיף ט' לתלמידים מתיכונים באילת. באירוע שזכה לסיקור תקשורתי נרחב תואר כיצד בגדנ"ע החלה קטטה המונית. בטוקבקים לכתבה שפורסמה באותו הזמן באתר "אשדודנט" תיארו התלמידים כיצד הם יוצאים מחדר האוכל עם "כלי מלחמה" וכיצד ידם הייתה על העליונה.

 

באירוע נוסף שהתרחש בתחילת החודש היו אלה תלמידי מקיף י' שהחליטו שהטיול השנתי משעמם אותם ויצאו לסייר ברחבי הערבה בעצמם. יחידת חילוץ אילת הוקפצה לעזור בחיפושים אחר התלמידים. רק בשעות הלילה אותרו כל התלמידים, חלקם נמצאו כשהם צועדים לבדם במדבר. לדברי המחלצים האירוע היה יכול להסתיים רע מאוד אם התלמידים לא היו נמצאים והיו מבלים את הלילה בקור המקפיא של המדבר, במצב כזה ייתכן מאוד שהם לא היו שורדים את הלילה.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "בעקבות מקרה העשן בתא-חדר השירותים של בית הספר עלה החשד בקרב הצוות החינוכי, כי מדובר בפעולה מכוונת. הנהלת בית הספר איתרה שני תלמידים החשודים במעורבות באירוע ומתקיים עמם כעת בירור משמעתי. יצוין, כי על אף זאת שבאירוע לא נפגע איש ולא נגרם נזק ממשי בית הספר מטפל בעניין במלוא הרצינות המתבקשת בהיבט החינוכי משמעתי. כמו כן, נשקלת הגשת תלונה במשטרה".

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה