פורים מהאגדות בסטאר סנטר


להאזנה לתוכן:

לכבוד חג הפורים המגיע אלינו בסופ"ש בואכה תחילת שבוע הבא, העיר לובשת חג. גם במתחם הסטאר סנטר מציינים את חג הפורים ביום מהאגדות בימי ראשון ושני

סטאר אשדוד – המתחם המסחרי הגדול בישראל, מזמין אתכם לחגוג איתנו את חג הפורים כמו באגדות, ביומיים של מגוון חוויות ופעילויות שהילדים שלכם לא ישכחו! בימים ראשון ושני 16-17/3 בין השעות 11:00-18:00 אתם מוזמנים להיכנס למסע קסום בעקבות האגדות האהובות על כולנו: הבית של עמי ותמי- סדנה מתוקה לפיסול בבצק סוכר בתוך בית ממתקים צבעוני ברוח הספר. כיפה אדומה- פינת צילום בה יתחפשו הילדים לסבתא של כיפה אדומה ויצטלמו במיטה של הסבתא סינדרלה- פינת המהפך איפור, קישוטי שיער והפעלה בה הילדות ינסו את מזלן וימדדו את נעל הזכוכית, למי שהנעל תתאים תזכה במתנה! ועוד המון הפתעות מחכות לכם בסטאר אשדוד אל מול שדרת הביתנים החדשה בשלב ב'.

בנוסף, סטאר מביא לכם את המופעים שכבשו את ישראל! יום ראשון 16.03 : ב-12:00 המופע של עוץ לי גוץ לי! ב-17:00 המופע של רוי בוי! יום שני 17.03 : ב-12:00 תחרות תחפושות נושאת פרסים מי תהיה התחפושת היפה ביותר בסטאר? בואו עם הילדים להראות לכולם כמה השקעתם ואולי תזכו בפרסים שווים במיוחד! ב-17:00 המופע הכל זהב! נטלי אלקריף, מנהלת שיווק סטאר סנטר: משנכנס אדר מגיעים אל הסטאר! לנו בסטאר חשוב שילדי האזור יזכו לחוויה הקסומה ביותר בחג הפורים, ממש כמו באגדות. השנה אנו מכינים לכם עולם מופלא של הפעלות וחוויות, ומזמינים אתכם ליהנות עם הילדים ממתחם יצירה ענק ומהמופעים הנחשבים ביותר בארץ. בפורים הקרוב - אין לכם מה להתחפש במקום אחר. **הכניסה חופשית *בהצגת כל חשבונית קנייה במתחם הסטאר מימי הפעילות.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה