על כנפיים של צחוק


להאזנה לתוכן:

במסגרת ערב התרמה לסניף אשדוד של "כנפיים של קרמבו" נאספו 40 אלף שקלים. הערב נקרא "קומדי קרמבו" והשתתפו בו דודו ארז ו"שלישיית בערך"

"קומדי קרמבו", מופע סטנדאפ להתרמה, הופק על ידי בני הנוער שפעילים בסניף "כנפיים של קרמבו" בעיר.
400 צופים הגיעו לאולם המופע ורכז החניכים של הסניף, סער, יצא ראשון אל הבמה, על מנת להעניק תודות לכל המעורבים בעניין ושיתף את כל הקהל בסימן ההצדעה המיוחד של התנועה.

לבמה עלו כל אחד מהסטנדאפיסטים בתורם. גיורא זינגר, דודו ארז, עומר בורשטיין ובסוף המופע- יוסי גבני, גיורא, עומר ויוסי המוכרים כ"שלישיית בערך".
רכזי החונכים והסניף, סער אנוקוב ואופק גינזבורסקי מספרים בהתרגשות: 

"עלות תפעול סניף בשנה היא גבוהה מאוד וממומנת ע"י תורמים, קרנות ובהשתתפות של הרשות המקומית. לעתים צריך לקחת אחריות, להפשיל שרוולים, לשנס מותניים ולעשות משהו כדי לעזור במימון הפעילות המדהימה הזאת, שמאפשרת לחברים שלנו עם הצרכים המיוחדים להיות שייכים לתנועת נוער כמו כולם. 'כנפיים של קרמבו' מייצרת עבור כולנו מסגרת אמתית ושוויונית להכיר חברים עם ובלי מוגבלויות, ואנחנו גאים בחברים שלי מהסניף שנרתמו למשימה עם כל הלב ועבדו במרץ עד לסיומה הכול כך מוצלח, שהסתכם בהופעה משובחת של צחוק ואיסוף של 40,000 שקל. תודה ענקית לקהל ולכל השותפים שבדרך שהאמינו במטרה והגיעו לפרגן".

"אחד הדברים הכי יפים שיש בלהיות סטנדאפיסטים, זה שכל כך קל לתת לאחרים." מספרים שליישית "בערך" "את ההופעה בערב ההתרמה לתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לא נשכח בחיים. מעבר לכך שהצלחנו לגייס כסף שיעזור לילדים עם מוגבלויות, נהנו מההופעה יותר מהקהל עצמו! פשוט כיף לראות איזה נוער מקסים ותורם יש באשדוד."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה