מה לעשות כשחורף באשדוד?


להאזנה לתוכן:

אם אתם בני נוער שגרים באשדוד וכבר התחיל להיות לכם קר, הכתבה הזו בשבילכם. מה אפשר לעשות ואיפה לבלות בחורף באשדוד?

מועדוני נוער- 
אולי לא ידעתם, או לא הכרתם, אבל במתנסי"ם באשדוד יש מועדוני נוער, שמיועדים במיוחד בשבילכם. המועדונים כוללים משחקים- כמו למשל סוני פליסטשיין וסנוקר, ועוד המון פעילויות נוספות. בנוסף, אולי תכירו שם חברים חדשים שנמצאים בשכונה סביבכם, ככה הרווחתם חבר ושכן.

 
 
קולנוע-
נכון שאפשר למצוא כל סרט במחשב או בVOD, אבל עדיין יש קסם מיוחד בבתי הקולנוע. היציאה מהבית, הפופקורן, המסך הענק והחברים שאיתם הלכנו. זה מקום נחמד מאוד להעביר אחה"צ או ערב חורפי עם הבן\ת זוג או עם חברים.
 
 
להתלבש חם, ולים- 
לאלו, שכמוני, מכורים לים, אין מצב לוותר עלייו גם בחורף. בימים שבהם לא גשום וסתם קר, אפשר להתעטף במעיל מחמם ולשבת מול הים, פשוט להנות ולהירגע. גם ערבי קומזיץ ועל האש (כמובן, תוודאו קודם שלא סוער וגשום באותו יום) אלו רעיונות טובים על מנת להרגיש קצת מהקיץ שעבר.
באולינג-
האם ביקרתם בבאולינג מאז שהייתם קטנים? זוכרים כמה כיף זה היה? למה לא לשחזר? הבאולינג באשדוד הוא מקום סגור, כך שאין בעיית מזג אוויר וגם אפשר לשחק במשך שעות ובנוסף לאכול משהו- בילוי נחמד וכיפי.
קניונים ומתחמי קניות-
יש שני דברים שלא חסרים בעיר, זה אחד מהם. יש לכם את הסיטי, הלב אשדוד, הסימול, מתחם הביג החדש והסטאר סנטר. רק תבחרו, תטיילו, תקנו ותשבו לשתות משהו... וזה מוביל אותנו לסעיף הבא.
בתי קפה-
הדבר השני שלא חסר בכלל בעיר. תרשו לעצמכם לפעמים לשבת בבית קפה, לשתות משהו, לדבר עם חברים, לצחוק ולהנות, בכל מקום שתבחרו- באחד ממתחמי הקניות, מול הים, בגבעת יונה- הבחירה רבה.
מאחלים לכם חורף חמים וכייפי :-)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה