ברוך הבא חורף!


להאזנה לתוכן:

התחלף השעון, החורף הגיע ואי אפשר לברוח מהקור, הגשמים ומזג האוויר הקודר. אך יש גם דברים חיוביים בעונה הקרה. קבלו את היתרונות הגדולים של החורף שיעלו לכם חיוך ביום גשום שכזה.

שינה ארוכה יותר-

בואו נתחיל מהדבר הברור ביותר שכולנו הספקנו לחוות הלילה, הרגע הקסום הזה שהשעון בסמארטפון התחלף מ01:59 חזרה ל01:00. אז חוץ מזה שכולנו הרגשנו שהיינו בעתיד, הוספנו לעצמנו שעת שינה,השיעור הראשון יתחיל מאוחר יותר. קסום.

פוך,שוקו וסרט-

צריך להגיד יותר מזה? השילוב המשולש והמנצח שאפשרי רק בחורף ומומלץ ללוות עם אדם אהוב נוסף.זה הזמן להתפנק על ההורים או הבן\בת זוג, לעשות פרצוף כלבלב מסכן ולבקש שוקו חם למיטה.

קרמבו-

הנשנוש הרשמי של החורף חוזר אליינו ואיתו הוויכוח האין סופי אם אוכלים קודם את הקצפת או העוגיה? (כמובן שאת הקצפת, את העוגיה המדהימה משאירים לסוף! )

שופינג-

זה תמיד יתרון,בכל עונה,אבל חייב לציין את הקניות שאפשר לעשות לקראת החורף. מגפיים מדהימים,ז'קטים הורסים ושלל אביזרים מחממים כמו כובעים,צעיפים וכפפות. (הכותבת הנ"ל אלרגית לצמר ולכן חצי מהדברים לא רלוונטים לגביה-אבל אל תדאגו, אפשר למצוא המון אופציות כשבאמת רוצים ;) ).

אין חרקים מעצבנים-

בחורף היתושים,הגו'קים, הנמלים וכל המציקים למיניהם מסתגרים במחילות שלהם או בגיהנום בו הם גרים ולא נראה אותם עד שיחזור החום. אלתוש שלום.

הימים החמימים באמצע הקור-

לפעמים בחורף, יש ימים קסומים כאלו שהשמש מחליטה לבקר ולחמם בקטנה. עם כל הגשמים, אנחנו פתאום מעריכים כל קרן שמש ואלו הימים היפים בהם מטיילים בחוץ, עם מזג אוויר נעים וטיפת תקווה בלב.

עזרה לטבע-

הגשמים ממלאים את הכינרת,משקים את הצמחים במים טבעיים ובעיקרון,מנקים את העולם. אז תשמחו בשביל הטבע, שבמדינה מדברית כמו שלנו מעריך כל טיפת גשם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה