מתכון לשישי ביתי ומגניב


להאזנה לתוכן:

אי אפשר להתעלם מהמצב הבטחוני פלוס המזג אוויר שמתחיל עכשיו,שני הגורמים האלו יחד משאירים אותנו לפעמים רחוקים ממקומות הבילוי ומהסתובבויות ברחובות העיר. איך אפשר להנות, גם בתוך הבית?

 מרתון סדרות-
יש משהו כיפי במיוחד בהתמכרות לסדרה, אנחנו מתחברים לדמויות,לעלילה,ממש מרגישים כאילו מה שקורה להם-קורה גם לנו. קחו לכם דלי פופקורן, שבו על הספה\מיטה, אפשר גם לבד או עם חברים מכורים נוספים ותריצו את כל הפרקים-אחד אחרי השני. 

משחקי קופסא-
למי מאיתנו לא קרה שפתאום נתקפנו התקף נוסטלגיה והתחלנו לשחק מונופול או אמת או חובה עם חברים וכך לא שמנו לב בכלל שכבר שלוש לפנות בוקר וממש נהנו. תאספו כמה חברים, תתנתקו מכל המחשבים והפלאפונים ותבחרו את המשחק האהוב עלייכם. כיף לראות את התחרויות והילדים הקטנים שיוצאים מכל אחד מהחברים שלנו. הנאה מובטחת.
ערב בישול-
אתם,חברים,מתכון פשוט והמון מצרכים מלכלכים-להורים שלכם זה נשמע כמו סיוט, אבל האמת שזה אחד הדברים המהנים שאפשר לעשות ביחד. חלקו משימות, אחד אחראי על המנה העיקרית,אחת חותכת סלטים ומישהו מוכשר במיוחד עומל על הקינוח ולבסוף תהנו מערב מצחיק וטעים.
ספרים רבותיי, ספרים-
אם לא בא לכם על כל ההמולה, אתם יכולים להתנתק קצת, לקחת ספר טוב (כן,יש דפים כאלה גם מעניינים,לא רק ללימודים) ולהתחבר. אולי תגלו שלדמיין בעצמכם איך נראה הסיפור בראש ולא רק לראות אותו בסרטים, זה לא פחות טוב.
נוסטלגיה לדורי דורות-
לכולנו יש דיסקים (או לעתיקים יותר,קלטות) עם ימי הולדת,ימי כיף מהגן,מבית הספר היסודי וכו'. בקשו מכל אחד מהחברים או מבני המשפחה להביא זכרון שאהוב עלייו במיוחד ותצפו ביחד, גם כאן הדלי פופקורן שימושי. לא תאמינו כמה הנאה כרוכה בלהסתכל על האופנה המזעזעת מפעם או על התלתלים שהיו לזו עם השיער החלק היום. 
נקווה לערבים שקטים ושמחים,
שיאפשרו לנו להישאר בבית מבחירה בלבד.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה