"פסטי דותן" המסורתי להצלת חייה של: "הנערה השותקת"- אולה אזימוב


להאזנה לתוכן:

כבכל שנה, יקיימו גם השנה חניכי תנועת הצופים,חברי שבט דותן, את הפסטיבל השנתי, שהפך זה מכבר למותג מוכר ופופולארי, הלא הוא: "פסטי דותן". אלא שהשנה בחרו החניכים והמדריכים- נטע קליין ואבירם רוזנפלד, לציין את האירוע המסורתי בדרך שונה וייחודית

לצד המופע עצמו שיופק באוריינטציה מוזיקלית-ססגונית:שירים וכוריאוגרפיה ברוח הפסטיגל, הוחלט לשלב הפעם גם פעילות ערכית משמעותית. ראשי שבט דותן המקומי יצרו קשר עם עמותת "קו לחיים" – העוסקת ומתמחה בסיוע לילדים ובני נוער בעלי צרכים מיוחדים, במשותף, הוחלט להקדיש את האירוע לסיוע ממשי לאולה אזימוב, כיום בת 19. אולה, עברה בגיל 3 התעללות ופגיעה פיזית קשה ביותר, שגרמה לנזקים בלתי הפיכים בבית הבליעה ובמערכת העיכול שלה. אחת התוצאות המזעזעות היא אי יכולתה לדבר.

ומאז אולה שותקת. וכדי להציל ולשפר את איכות חייה –זקוקה לטיפולים רפואיים קשים, מורכבים ויקרים- התגייס שבט דותן לעזרתה. וכך,כחלק מתוכנית המופע, תיערך הגרלה של פרסים שונים, שיתקבלו ללא תמורה מגורמים מסחריים שונים ברחבי העיר. 

הורי החניכים ירכשו מכספם את ההגרלות, וכל ההכנסות יוקדשו לאולה. המופע עצמו –"הפסטי דותן", ייסוב השנה סביב נושא ממוקד –"שיאי גינס". כל הקטעים שיוצגו-שירים, מוזיקה וריקודים, ייסובו סביב נושא זה, מה שמבטיח מקוריות ויצירתיות רבה. במהלך הערב, שייערך בהיכל הספורט –תיכון מקיף ז' במוצ"ש  1.2.14 שעה 19:00 יקבע גם הגדוד המצטיין של שבט דותן- אשדוד. שבעת הגדודים המחולקים על פי שכבות גיל יתחרו ביניהם עלפי קריטריון אחד, שהינו מכריע לערב התרמה מסוג זה: מי מהם הצליח לגייס מספר רב יותר של חניכים לפעילות השבט. ובנוסף, כדי לקדם את האירוע ולזכות בתרומות משמעותיות לטובת אולה, יחלקו חניכי הצופים לרגל ט"ו בשבט שתילים בשערי קניון "סי  מול" "והסיטי", תוך קידום ופרסום האירוע המתקרב.

 

יוסי ברגר ראש שבט הצופים סבור,  כי ניתן לשלב באופן אפקטיבי "כף וחגיגה מוזיקלית מצד אחד ותחושת סיפוק על הסיוע החשוב לאולה מצד שני. אחד משלים את השני ומעצים אותנו כגוף ערכי התורם לזולת". הצופים משקיעים מאמצים רבים להצלחת האירוע בכלל וההתרמה בפרט. ואלה אכן יצליחו הרבה תודות לסיוע לו זוכה השבט, מצידם של שותפיהם הנאמנים מנהלת רובע סיטי-הגב' תמי אברהמי ותחום הנוער בחב' העירונית למתנסי"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה